گواردیولا راهی امارات می‌شود

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای ملاقات با مالکان باشگاه و توضیح برنامه‌هایش برای فصل آینده به خاور میانه سفر می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با پایان فصل 17 – 2016 لیگ برتر و سوم شدن منچسترسیتی در این رقابت‌ها، پپ گواردیولا سرمربی آبی‌پوشان شهر منچستر قرار است امروز (سه‌شنبه) به ابوظبی سفر ‌کند تا درباره برنامه‌هایش برای فصل آینده با خلدون المبارک و دیگر مقامات ارشد باشگاه صحبت کند و نیازهایش برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی را به اطلاع آنها برساند.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سرمربی سابق تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا قصد انجام یک خانه‌تکانی اساسی در تیمش دارد و از این رو نه تنها باید انتظار فروش بسیاری از بازیکنان فعلی منچسترسیتی بلکه اضافه شدن بازیکنان بزرگ را به این تیم داشت.

گفته می‌شود که خرید مدافعان کناری جدید در صدر فهرست برنامه‌های تابستانی گواردیولا قرار دارد به خصوص که او تابستان سال گذشته برای تقویت این بخش از تیمش هیچ اقدامی انجام نداد و سه مدافع فعلی تیم، پابلو زابالتا، گائل گلیشی و باکاری سانیا هم در ماه جولای امسال از آبی‌پوشان شهر منچستر جدا می‌شوند. از کایل واکر به عنوان اولین گزینه گواردیولا یاد می‌شود، ضمن اینکه این مرد اسپانیایی به سبک بازی الکس ساندرو، دفاع چپ یوونتوس هم علاقه دارد و بازی بنیامین مندی در موناکو را هم می‌پسندد.

گواردیولا بعد از نمایش ناامید کننده‌ای که در طول فصل از کلودیو براوو دید، احتمالاً به فکر جذب یک دروازه‌بان جدید هم خواهد بود، ضمن اینکه او یک هافبک میانی و حداقل یک مهاجم هم می خواهد. لئوناردو بونوچی، مدافع میانی یوونتوس هم از مدت‌ها پیش در فهرست خرید گواردیولا بوده است هرچند باید منتظر ماند و دید که بازگشت موفق وینسنت کمپانی به میادین چقدر توانسته روی تصمیم سرمربی اسپانیایی‌اش برای خرید یک مدافع میانی جدید تأثیر بگذارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید