افتخاری: کاوه رضایی دوست دارد در استقلال بماند

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید با ۹۰ درصد ترکیب فعلی استقلال به طور قطع تمدید می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدرضا افتخاری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل العین اظهار کرد: خوشحالیم که امروز هواداران راضی برگشتند. ما قبل از بازی یک سری مسائل را گفتیم و تماشاگران برای حمایت به ورزشگاه آمدند و نظم و ترتیب را رعایت کردند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که کارهای ممنوع از نظر AFC را  انجام ندادند. ان‌شاءالله برای کسب پیروزی در دیدار برگشت آماده می‌شویم تا با برد از آن دیدار هم برگردیم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: در بازی سختی پیروز شدیم ولی بازی برگشت سخت‌تر از این بازی است. برای این دو دیدار برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته‌ایم.

او درباره فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: همه بازیکنان استقلال مدنظر منصوریان هستند اما اینکه چرا تا الان برای تمدید قرارداد با آنان اقدام نکردیم به خاطر این بود که دیدار حساس مقابل العین را پیش رو داشتیم. اگر وارد مذاکره با بازیکنان می‌شدیم فکر آن‌ها درگیر مبلغ و مدت قرارداد می‌شد. بعد از این بازی مذاکره را با آن‌ها شروع می‌کنیم و ۹۰ درصد آن‌ها مطمئنا باقی می‌مانند.

افتخاری افزود: ما برای تمدید قرارداد با کاوه با خود او طرف هستیم و خود او دوست دارد در استقلال بماند. بازیکنان استقلال چند سال است که در کنار هم کار کرده‌اند و رفیق هم هستند. فکر نکنم کسی از آن‌ها بخواهد از استقلال برود.

مدیرعامل استقلال درباره وضعیت جپارف در این تیم خاطرنشان کرد: وکیل او احمدپور است و ما به او نامه زدیم که جپارف باید خودش را به باشگاه معرفی کند. اگر او از این کار امتناع کرد با جریمه باشگاه روبه‌رو می‌شود و در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌گیرد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب پژمان منتظری اقدام کرده‌اند گفت: با پژمان صحبت کرده‌ایم. او اعلام کرده که با خانواده‌اش باید مشورت کند و دلیل آن تحصیل فرزندانش در قطر است. اگر او به ایران بیاید به جز استقلال در باشگاه دیگری بازی نمی‌کند.

افتخاری در پایان درباره گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تغییر در کادر مدیریتی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: گمانه‌زنی‌ها شروع شده، وزیر با چند نفر وارد مذاکره شده و در چند روز آینده نتیجه مشخص می‌شود. سلطانی‌فر به من چیزی اعلام نکرده و نگفته که از باشگاه بروم. من ۳۰ سال است که او را می‌شناسم و با او کار کرده‌ام و اگر فکر دیگری داشت به من می‌گفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید