کولاکوویچ: روی دفاع روی تور و حمله عملکرد خوبی داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به بازیکنانم گفتم برای من کار آسانی است که همه شش بازیکن را تعویض کنم اما از شما می‌خواهم تا آخر بجنگید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور کولاکوویچ بعد از آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا قبل از شروع لیگ جهانی گفت: بازی برابر استرالیا آسان نبود. بازیکنان سعی داشتند باخت مقابل لهستان را با برد برابر استرالیا جبران کنند.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم ایران در ست نخست اصلاً خوب نبود، گفت: برخی از بازیکنان استرالیا برای چند بار در خط سرویس قرار گرفتند. کمی زمان می‌برد تا بازیکنان خود را با شرایط بدنسازی جدید وفق دهند، اما خیلی بد است که تیم ایران بازی را خوب شروع کند اما اواسط آن ست تسلیم شود. من به بازیکنانم گفتم که برای من کار آسانی است که همه شش بازیکن را تعویض کنم اما از شما می‌خواهم تا آخر بجنگید.

وی ادامه داد: این حرف من باعث شد که بازیکنان ذهنیت و عملکرد خود را تغییر دهند، از آن پس همه چیز تغییر کرد و با تمام وجود بازی کردند و توانستیم بازی را ببریم. خوشحالم که غلامی و فائزی دو مدافع میانی من خوب بازی کردند.

کولاکوویچ درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم ایران برابر استرالیا گفت: نمی‌توان عملکرد آنان را خوب ارزیابی کرد و وقتی یک ست بیشتر بازی نکردند. برخی از بازیکنان از فرصت‌های خود به خوبی بهره بردند مثلا در طول ست سوم بیشتر پاس‌ها برای جواد معنوی‌نژاد بود. روی دفاع روی تور و حمله خوب بود. در کل در مسابقه برابر استرالیا جوانان زیاد فرصت بازی پیدا نکردند. به طور کلی از آنها راضیم.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی برون مرزی به مصاف استرالیا رفت و سه بر یک به پیروزی رسید. ملی‌پوشان امروز (دوشنبه) لهستان را به مقصد تهران ترک کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید