بازی های کشورهای اسلامی

تکواندوکاران ایرانی با پیروزی آغاز کردند

هوگوپوشان ایرانی در نخستین روز از مسابقات تکواندو در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با پیروزی کار خود را آغاز کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه چهارمین دوره بازی های کشور های اسلامی مردان هوگوپوش ایران با ترکیب مهدی اسحاقی و صادق دهقانی به مصاف رقبایشان رفتند.

در نخستین دیدار اسحاقی، در وزن 54- کیلوگرم، قهرمان المپیک نوجوانان دور نخست با «اسکندر اوسمونو» از قرقیزستان با نتیجه ٢٤بر٤ حریف را برد که در مبارزه دوم باید با برنده دیدار آلبانی و عربستان صعودی مبارزه کند وی در صورت پیروزی یکی از تکواندوکاران فلسطین، مراکش یا سنگال را پیش رو دارد.

محمدصادق دهقانی ابتدا در وزن 58- کیلوگرم برابر، «محمد روزیف» از ترکمنستان به روی شیاپچانگ رفت و با نتیجه ٢١بر٣ پیروز شد وی در دور دوم با «هدی نفاتی» تکواندوکار تونسی که مدال برنز قهرمانی اروپا 2016 را در کارنامه دارد، دیدار می‌کند.

ناهید کیانی در وزن 53- کیلوگرم دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا 2016 در اولین مبارزه به مصاف «تالین هامیدی» از اردن دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا رفت و با نتیجه ١٢بر٢برد که در دیدار بعدی رو در روی «رهما بن علی» تکواندوکار تونسی که 3 مدال نقره قهرمانی آفریقا و یک برنز قهرمانی جهان نوجوانان را در کارنامه دارد، قرا می‌گیرد و با پیروزی مقابل این هوگوپوش می‌تواند به مرحله فینال راه یابد.

طیبه پارسا تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان دومین بانوی مبارز در اولین پیکار خود برابرزریا کاسیموا» از ازبکستان به روی شیاپچانگ رفت و در راند اول ٤بر٢جلو افتاد و در راند دوم با نتیجه ٤بر٤ مساوی شد که در نهایت راند سوم همین نتیجه را حفظ کرد وی در راند طلایی دو بر صفر حریف را مغلوب کرد.

وی در مرحله بعد باید با برنده دیدار پاکستان و آذربایجان دیدار کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید