صعود یک پله‌‌ای ایران با کسب ۹ مدال در روز سوم + جدول

کاروان کشورمان در سومین روز از چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ۹ مدال کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، نمایندگان کشورمان در سومین روز از این بازی‌ها در  رشته‌های جودو، کاراته، ژیمناستیک و تیراندازی صاحب مدال شدند.

در جودو، سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم سومین طلای ایران را به نام خود سند زد. در جودوی نابینایان نیز محمدعلی شنانی با شکست مقابل حریفی از ازبکستان به مدال نقره بسنده کرد.

در تیراندازی، تیم میکس 10 متر بادی با ترکیب نجمه خدمتی و پوریا نوروزیان یک نقره گرفت و هانیه رستمیان نیز در تپانچه 25 متر دومین نقره‌ای این رشته بود.

در کاراته، سجاد گنج‌زاده با کسب یک مدال طلا در وزن 84+ کیلوگرم، تعداد طلاهای کاروان را به عدد 4 رساند. همچنین مهسا افسانه و ابوالفضل شهرجردی در کاتا و محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم 3 برنز کسب کردند.

در ژیمناستیک و در ماده 6 اسباب، تیم ایران با ترکیب هادی خناری‌نژاد، سعیدرضا کیخا و سامان مدنی روی سکوی سوم رفت.

نمایندگان ایران در روز سوم رقابت ها در مجموع 9 مدال (2 طلا، 3 نقره و 4 برنز) کسب کردند. به این ترتیب کاروان ایران در مجموع تاکنون 17  مدال شامل 4 طلا، 5 نقره و 8 برنز کسب کرده و به یک رتبه صعود نسبت به روز گذشته در رده چهارم قرار دارد.

در جدول مدالی تیم آذربایجان با 24 طلا، 16 نقره و 8 برنز در صدر است، ترکیه با 20 طلا، 24 نقره و 15 برنز در رده دوم ایستاده و اندونزی با 4 طلا، 10 نقره و 9 برنز در رده سوم قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید