سعید آقایی با پرسپولیس به توافق رسید؟

برانکو گرچه محمد انصاری را هم در اختیار دارد اما همان‌طور که پیش‌تر نوشتیم به دنبال خرید یک دفاع چپ کلاسیک و قوی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عملکرد سعید آقایی، مدافع چپ‌پای تراکتورسازی در لیگ شانزدهم حسابی مورد توجه مرد کروات قرار گرفت تا از مسئولان باشگاه بخواهد با شماره ۷۷ تبریزی‌ها مذاکره کنند.

آقایی هم که در اردوهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و به تازگی مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار گرفته است، بدش نمی‌آید ادامه فوتبالش را در پرسپولیس پیگیری کند. پیوستن به پرسپولیس و فیکس بازی کردن در این تیم می‌تواند جایگاه این مدافع مستعد را در تیم ملی محکم‌تر کند. بدین روی شنیدیم مذاکرات اولیه پرسپولیسی‌ها با سعید آقایی به خوبی پیش رفته و طرفین به توافق رسیده‌اند اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. این بازیکن یکی، دو مشکل کلی و جزیی دارد که باید آن را حل کرده و سپس پرسپولیسی شود.

ظاهراً اولین مشکل، چکی است که آقایی نزد باشگاه گسترش فولاد تبریز دارد و اگر بتواند آن را پاس کند، بازیکن آزاد می‌شود در غیر این صورت پیوستن او به پرسپولیس سخت خواهد بود. یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد سعید آقایی حتی شماره پیراهن خود را در این تیم هم انتخاب کرده تا پس از حل مشکل خود با تیم تبریزی به تهران بیاید و قرارداد ببندد. این بازیکن علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو دارد. هر چند سعید آقایی چپ‌پاست اما شماره ۷ سرشناس رئال‌ مادرید را الگوی خود قرار داده است. این در حالی است که شماره ۷ پرسپولیس در اختیار سروش رفیعی است و حتی پیراهن شماره ۷۷ را نیز محسن مسلمان می‌پوشد.

شماره ۱۷ هم که یک ۷ دارد، بر تن صادق محرمی پدیده سرخپوشان است و تجربه هم نشان داده برانکو از شماره ۲۷ چندان خوشش نمی‌آید! در همین راستا شنیدیم پیراهن سعید آقایی در پرسپولیس یک پیراهن خاص است که برخلاف تراکتورسازی تبریز عدد ۷ ندارد و او به دنبال پیراهن شماره ۸ است! پیراهنی که در پرسپولیس بر تن بزرگانی همچون علی کریمی، مجتبی محرمی، ناصر محمدخانی، حسین کلانی، مرتضی کرمانی‌مقدم و... بوده و از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است. شماره ۸ پرسپولیس پس از جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس خالی مانده و سعید آقایی می‌تواند در لیگ هفدهم آن را بر تن کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید