حرف های امیر غفور درباره شرایط تیم ملی در آستانه رقابت های مقدماتی لیگ جهانی

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی نسبت به سال گذشته از نظر فنی و انگیزه واقعا فرق محسوسی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای لیگ جهانی آماده می کند، از روز جمعه تمرینات مرحله دوم اردوی برون مرزی خود را در کشور اسلوونی آغاز کرده است.

امیر غفور درباره تمرینات تیم ملی والیبال در اردوی برون مرزی گفت: تمرینات خیلی خوب و پرفشاری در حال پیگیری است. بچه ها خیلی خوب و جنگنده در تمرینات حاضر می شوند. تیم ایران نسبت به سال پیش واقعا فرق محسوسی کرده است و بازیکنان نیز با انگیزه خیلی بهتری تمرین می کنند. مسابقات دوستانه ای انجام دادیم و انجام خواهیم داد که این بازی ها برای افزایش سطح آمادگی بازیکنان خیلی کمک می کند و در شرایط مسابقه قرار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شده اند، درست است که از لحاظ سنی جوان تر هستند اما تجربه بین المللی دارند و میدان دیده هستند. این بازیکنان در تیم های ملی رده های مختلف سنی سابقه حضور در میادین مهم را دارند و این کمک می کند که زودتر به پختگی لازم برسند. در کل الان تیم ملی والیبال ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که این موضوع به روند رو به رشد تیم کمک می کند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال درباره شرایط خودش گفت: شرایطم الحمدالله خوب است. مصدومیتی که از ناحیه مچ پا و کمر داشتم، بهتر است و چند روزی است که با تیم ملی در حال تمرین هستم.

مرحله مقدماتی سطح یک لیگ جهانی سال 2017 از 12 خردادماه آغاز می شود و در مدت سه هفته با برگزاری 54 دیدار پیگیری خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید