یک نقره و دو برنز آزادکاران جوان ایران در روز نخست تورنمنت رومانی

نمایندگان ایران در روز نخست رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جوانان در کشور رومانی به یک مدال نقره و دو برنز دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، رقابت‌های  بین‌المللی کشتی رومانی از دیروز (شنبه) در شهر بخارست آغاز شده است و  تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد جوانان که با چهار کشتی‌گیر  در این مسابقات حضور یافته است، در روز نخست این رقابت‌ ها به یک مدال نقره و دو برنز دست یافت.

در وزن 50 کیلوگرم علی فاتحی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم از سد حریف بلغاری با نتیجه 10 بر صفر گذشت وی در نیمه نهایی نیز کشتی‌گیر روس را با نتیجه‌ هفت بر سه شکست داد و به دیدار فینال رسید اما در این دیدار مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه‌ هفت بر چهار  شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم محمد متقی نیا در دور اول با نتیجه‌  10 بر پنج کشتی‌گیر اوکراین را شکست داد وی در دور دوم کشتی گیر آلمانی را با نتیجه‌ 10 بر صفر مغلوب کرد اما  در دور سوم مقابل کشتی‌گیر روسی الاصل کشور اسلواکی با نتیجه‌ چهار بر سه شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، متقی نیا ابتدا در گروه بازنده ها با نتیجه‌ 10 بر صفر حریف فرانسوی را مغلوب کرد و در دیدار رده بندی نیز با شکست 10 بر صفر نماینده کشور آلمان به مدال برنز دست یافت.

در وزن 120 کیلوگرم شایان جلیل زاده در دور اول مقابل حریف مجارستانی با نتیجه 12 بر دو پیروز شد وی در دور دوم مقابل کشتی‌گیر کشور روسیه با نتیجه‌ هفت بر دو شکست خورد اما  در کشتی سوم دیگر حرف روس را با نتیجه‌ 10 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

تیم ایران با چهار کشتی‌گیر در این مسابقات شرکت کرده است که امیرحسین حسینی در وزن 66 کیلوگرم امروز به مصاف حریفان خود می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید