تاج: طاهری گفت منشا بازیکن خارجی نیست!

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید توانسته با ۴۵ میلیارد تومان فوتبال ایران را اداره کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج درباره صعود تیم ملی جوانان به جام جهانی اظهار کرد: از همان ابتدا که مشکلاتی وجود داشت تا تیم ملی در مسابقه‌های بحرین شرکت کند اما این مشکلات را حل کردیم تا تیم بتواند به آنجا برود و پس از ۱۶ سال جواز حضور در مسابقه‌های جام جهانی را کسب کند. الان هم اکثر تیم‌های ما به جام جهانی صعود کرده‌اند و نباید به این مسئله فکر کنیم که تیم‌هایمان به جام جهانی بروند بلکه باید به دنبال این باشیم تا تیم‌هایمان در جام جهانی موفق باشند و به مراحل بالاتر بروند.
وی ادامه داد: ما فوتبال را با ۴۵ میلیارد اداره کردیم و الان آقای آسیا هستیم. این یعنی در سال اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم با هزینه کمی موفقیت‌های زیادی به دست بیاوریم.
تاج در ادامه صعود سه تیم از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: اتفاق خوبی رخ داد که سه تیم ما توانستند از گروه خود صعود کنند. البته استقلال خوزستان مشکلاتی داشت که اگر در روزهای آخر مشکلاتش
او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند گفت: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مصوبه‌ای داده که باید بر اساس آن عمل شود اما آقای طاهری نامه‌ای به من داده و در آن نامه عنوان کرده ما از قبل با منشا قرارداد بسته‌ایم و حتی این بازیکن خارجی محسوب نمی‌شود زیرا از لیگ داخل او را جذب کرده‌ایم. باید ببینیم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان چه می‌گوید و این مسئله را بررسی کنیم اما نظر ما بر این است که قانون باید برای همه یکسان اجرا شود. عقلانی هم نیست وقتی باشگاهی پرونده باز دارد بازیکن خارجی بگیرد. البته شاید خیلی از باشگاه‌ها در فیفا پرونده داشته باشند اما منظور ما این بود که پرونده تشکیل شود و حکم صادر شود و پرونده باز باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از دیدار ایران و ازبکستان، قصد داریم از تمام روسای فدراسیون‌ها که در گذشته مسئولیت داشتند تقدیر کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید