پیروزی تیم ملی والیبال مقابل مونته نگرو در دیداری دوستانه

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود با مربی گری ایگور کولاکوویچ پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در اولین تجربه کولاکوویچ در نشستن روی نیمکت تیم ملی در مونته نگرو به مصاف میزبانش رفت و این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به نفع ایران به پایان رسید.

ست اول این دیدار را شاگردان کولاکوویچ 28 بر 26 به حریف واگذار کرد اما ست دوم را 25-21 برد. در ست سوم  هم این میزبان بود که موفق شد 26-24 برنده باشد و در ست شماری 2 بر یک از ایران جلو بیفتد.

تیم ملی ایران ست چهارم را بهتر آغاز کرد و با نتیجه 15-8 از میزبانش پیش افتاد. در نهایت هم ست چهارم 25-16 به نفع ایران به پایان رسید تا کار به ست پنجم بکشد.

در ست پنجم هم ایران با نتیجه 15 بر 10پیروز شد تا در محموع برنده این دیدار باشد.

تیم ملی والیبال ایران دومین بازی تدارکاتی خود را فردا شب برابر این تیم برگزار می کند. ملی پوشان والیبال ایران 22 تا 28 اردیبهشت در اسلوونی اردو دارند و با این تیم هم بازی تدارکاتی برگزار می کنند.

سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون 16 بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی مونته‌نگرو هستند.

امیر خوش خبر(سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی اروپا را تشکیل می دهند.

تیم ملی والیبال ایران از ۲۸ اردیبهشت تا اول خرداد نیز در اردوی برون مرزی لهستان شرکت می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید