میلاد زکی‌پور: مقابل التعاون با یک گل صدرنشین می‌شویم

میلاد زکی‌پور برای بازی امشب آماده است. او از شرایط اردوی تیمش و حضور جباری و منتظری هم حرف زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره بازی این تیمش مقابل التعاون عربستان حرف های جالبی زد که در ادامه می خوانید.

برای بازی آماده‌اید؟
تمرین خیلی خوبی داشتیم، هر چند هوای دوحه به شدت شرجی است. هتل‌مان هم خوب است و مشکلی از این نظر نداریم.

یعنی ممکن است هوای قطر امشب آزارتان بدهد؟
امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. ما پریشب یک ساعت تمرین کردیم و کلی عرق ریختیم. تیم پزشکی برایمان آب زیاد تجویز کرده تا در این هوا بدن‌مان کم نیاورد. البته هر وقت بازیهای ما شروع میشود انرژی دو برابر پیدا میکنیم.

حضور مجتبی جباری و پژمان منتظری در تمرین‌‌تان چه حسی داشت؟
خب خیلی خوب بود. این دو از بزرگان فوتبال ایران و البته باشگاه خودمان هستند و با همه بچه‌ها دست دادند و تمرین‌مان را هم از نزدیک دیدند.

حرفی بین شما رد و بدل نشد؟
آقا مجتبی و پژمان با بزرگترها و قدیمی های تیم حرف می زدند و با کادر فنی از خاطرات گذشته‌شان صحبت می کردند.

چقدر از التعاون شناخت دارید؟
در حد فیلم‌هایی که از آن‌ها دیدیم.

نقطه قوت‌شان را می‌دانید؟
در بازی رفت که من شب سختی داشتم. بازیکن سمت راست‌شان که روبه‌روی من قرار داشت خیلی مرا اذیت کرد و بارها میخواست از سمت من نفوذ کند. البته من هرگز این اجازه را به او ندادم.

بازی را چطور پیش‌بینی میکنی؟
قطعاً آن‌ها برد می‌خواهند و برای استفاده از آخرین شانس‌شان برای صعود می‌خواهند انتحاری بازی کنند. البته این به نفع ماست چون هر تیمی به ما حمله کند ما راحت‌تر با آن‌ها بازی می‌کنیم.

خودتان دنبال برد هستید؟
یک برد یک بر صفر هم برای ما خوب است. چون در آن یکی بازی الاهلی باید با لوکوموتیو بازی کند که در بازی رفت از آنها شکست خورده و امیدواریم باز هم آن نتیجه تکرار شود هر چند لوکوموتیو بدون انگیزه است و احتمال دارد بازی را جدی نگیرد. در کل بازی خودمان سخت است و باید هر طور شده پیروز از زمین خارج شویم.

راستی حرفی از نایب‌قهرمانی‌تان در لیگ نمی‌زنی؟
فکر میکنم این کمترین جایگاهی بود که میشد برای تیم‌مان در نظر بگیریم. ما این‌قدر خوب بودیم که اگر چند بازی دیگر در لیگ میماندیم به پرسپولیس هم میرسیدیم. این روزها همه حسرت روزهای نیم‌فصل اول را میخوریم. ولی ان‌شاءا... فصل بعد لیگ را از اول با قدرت آغاز می‌کنیم.

فکر می‌کنی فصل بعد قهرمان می‌شوید؟
اگر به چیزی غیر از این فکر کنیم از حالا قافیه را باخته‌ایم.

 

دیدگاه تان را بنویسید