واکنش ملی پوش فوتبال ساحلی به کسب عنوان سومی در جهان

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان گفت: از اینکه به کمترین حق‌مان در رقابت‌های جام جهانی دست پیدا کردیم، خوشحالیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درباره مسابقات جام جهانی گفت: از روزی که اردوهای تیم ملی را با تمرکز روی مسابقات جام جهانی آغاز کردیم، هدف‌مان قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

وی ادامه داد: متأسفانه پس از آن برابر تاهیتی با بدشانسی زیادی روبه‌رو شدیم و پنالتی‌های‌مان به گل تبدیل نشد و به دیدار رده‌بندی رفتیم. به هر حال در بازی رده‌بندی مقابل ایتالیایی قرار گرفتیم که به خوبی سبک بازی آن را‌ می‌دانستیم و در مرحله گروهی نیز یک‌بار به مصاف‌شان رفته بودیم.

اکبری افزود: همان‌طور که همه دیدند بازی را خوب شروع کردیم، گل‌های‌مان را به ثمر رساندیم و بعد از آن به کنترل بازی روی آوردیم که در نهایت با پیروزی لذت‌بخش مقابل ایتالیا به مقام سوم جهان رسیدیم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان درباره کسب مقام سوم جام جهانی 2017، گفت: ما برای به دست آوردن سکوی جهانی خیلی زحمت کشیده بودیم و واقعاً حق‌مان بود که به آن برسیم. به‌هرحال از اینکه به کمترین حق‌مان از این رقابت‌ها دست پیدا کردیم، خوشحالیم.

اکبری تصریح کرد: من و چند بازیکن دیگر امیدواریم تا کسب سکوی جهانی شامل معافیت‌های سرباز - قهرمان شود و با این افتخاری که کسب کردیم بتوانیم به مسیر حرفه‌ای که در پیش گرفتیم، ادامه دهیم و همچنان با تمام وجود به دنبال افتخارآفرینی برای پرچم مقدس سه رنگ کشومان باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه افرادی که به هر طریقی از ما و برنامه‌های‌مان در راه صعود به جام جهانی و حضور موفق در بازی‌های جام جهانی حمایت کردند، تشکر کنم. خدا را شکر که من هم در نسل طلایی فوتبال ساحلی کشورمان بودم و سهم کوچکی در رسیدن به این افتخار تاریخی داشتم.

 

دیدگاه تان را بنویسید