AFC: طارمی پیروزی آسانی برای پرسپولیس رقم زد

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل الوحده امارات نوشت طارمی پیروزی راحت پرسپولیس را رقم زد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از پیروزی 4-2 پرسپولیس مقابل الوحده سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، هت تریک مهدی طارمی  به پرسپولیس کمک کرد با پیروزی 4-2 مقابل الوحده به دور 16 تیمی لیگ قهرمانان آسیا 2017 راه یابد.

پرسپولیس برای صعود نیاز به یک پیروزی در استادیوم آزادی  و ناکامی الریان در شکست الهلال در بازی همزمان گروه D داشت. سروش رفیعی میزبان را در دقیقه17 پیش انداخت که به سرعت توسط طارمی نتیجه دو برابر شد.

الوحده پس از گذشت نیم ساعت از بازی به وسیله احمد الاکبری دروازه پرسپولیس را گشود و پس از آن سباستین تاگیابوتیم مهمان را به نتیجه مساوی رساند. هر چند پرسپولیس خیلی زود دور دوم گلزنی خود را  شروع کرد ، مهدی طارمی درخشید و سه دقیقه بعد باز گلزنی خود پیشتازی تیم میزبان را بازگرداند و سپس دوباره در فاصله 20 دقیقه مانده به پایان بازی گلزنی کرد تا در نهایت یک پیروزی راحت را رقم بزند.

با پیروزی 4 پیروزی -3 الهلال مقابل الریان در دوحه، قهرمان ایران بالاتر از تیم قطری به مکان دوم جدول رسید و به همراه الهلال به مرحله بعد راه یافت در حالی که الوحده در انتهای جدول رده بندی جای گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید