حرف های طارمی پس از هت تریک مقابل الوحده امارات

مهاجم پرسپولیس گفت: می‌دانستیم حریف در دفاع ضعف دارد و خوشحالیم که هواداران راضی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی طارمی پس از دیدار با الوحده گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما باید این بازی را می‌بردیم. از همان ابتدای کار نیز هجومی شروع کردیم و با توجه به نکاتی که برانکو گفته بود توانستیم آن‌ها را پرس کنیم زیرا می‌دانستیم تیم حریف در دفاع نقطه ضعف دارد و توانستیم دو گل بزنیم و به آرامش برسیم.

او ادامه داد: چند موقعیت دیگر داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم نیز گل بدی دریافت کردیم اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم. بعد از آن نیز می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم که این طور نشد. خدا را شکر هواداران نیز راضی بودند و توانستیم ببریم.

طارمی درباره رفتار تماشاگران نیز گفت: من کار هواداران را تایید نمی‌کنم اما فکر می‌کنم تنها یکی دو مورد بود و بیشتر نبود. مسئولان تیم حریف هم می‌خواهند حاشیه درست کنند و امیدواریم دیگر این مسائل تکرار نشود.

او درباره آینده‌اش در پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که توانستم اولین هت تریک بازی‌های رسمی‌ام را انجام دهم. آماده بودم که اشتباهم در دیدار با الریان را جبران کنم و خدا را شکر توانستم به این مهم دست یابم. هنوز بازی‌های ما تمام نشده و دیدار با لخویا را پیش رو داریم. امیدوارم مقابل لخویا پیروز شویم و به مرحله بعد صعود کنیم و پس از آن درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم.

 

دیدگاه تان را بنویسید