ادعای مربی الوحده: سنگ پرتاب کردید، فیلمش هم موجود است!

مربی تیم فوتبال الوحده امارات اخراج سرمربی مکزیکی این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس را ناعادلانه توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوان اریبارین پس از شکست 4 بر 2 تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اول از همه به تیم پرسپولیس و الهلال بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ما از ابتدا می‌دانستیم این بازی برای ما آسان نیست و اینکه پرسپولیس تیم قدرتمندی است، به خصوص وقتی در خانه بازی می‌کند و حمایت هوادارانش را دارد.

مربی تیم فوتبال الوحده امارات در ادامه خاطر نشان کرد: در واقع ما برای برد به این بازی آمده بودیم، چون فقط برد به درد ما می‌خورد و می‌توانستیم به مرحله بعد برویم. دیدید که کارمان سخت بود، خیلی زود دو گل خوردیم، اما توانستیم جبران کنیم. با این حال برای پیروزی کار سختی داشتیم و دو گل دیگر دریافت کردیم.

وی افزود: یک مسئله دیگر باید به گفته‌هایم اضافه کنم. از شروع بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان ما، هواداران پرسپولیس بسیار عصبانی بودند و چیزهای مختلفی به سمت ما پرتاب کردند. دلیل اخراج سرمربی ما هم، همین مسئله بود. سرمربی ما به تیم داوری اعتراض کرد که منجر به اخراجش شد. ما به عنوان تیم میهمان می‌خواستیم فقط به این مسائل اعتراض کنیم. به نظرم این تصمیم و اخراج سرمربی ما عادلانه نبود و اعتراض فقط به هواداران بود و خواست که از نیمکت ما و بازیکنانی که آنجا داشتیم حفاظت بیشتری شود و خوب نبود که چیزهایی را به سمت ما پرتاب کنند.

خوان اریبارین درباره اینکه تیمش پنج گل به الریان قطر زده بود، اما چرا در این بازی نتوانست چنین عملکردی داشته باشد و آیا جو بازی روی تیم الوحده تأثیر گذاشته بود، اظهار داشت: اول بگویم، اینکه شما بتوانید 5 بر یک تیمی را شکست بدهید، ساده نیست و چیز عجیبی است، به خصوص اگر بتوانید در خانه حریف این کار را انجام بدهید. ما در این بازی هم با همان انگیزه و ذهنیت وارد زمین شدیم و حتی زمانی که عقب افتادیم با انگیزه دو گل زدیم، اما در نهایت پرسپولیس برنده شد.

مربی تیم فوتبال الوحده درباره اینکه آیا به جز بحث اخراج سرمربی این تیم رفتار هواداران پرسپولیس را هم پیگیری خواهند کرد یا نه، گفت: من نمی‌دانم. فقط می‌خواستم به دلیل اخراج سرمربی‌مان اشاره کنم. اینکه باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کند یا نه با مسئولان باشگاه است. فقط پرتاب کردن سنگ، سکه یا هر اشیای دیگری چه به سمت تیمی و چه به سمت تیم داوری کار خوبی نیست و باید این مسائل برطرف شود.

خوان درباره اینکه تیمش در خط حمله و دفاع بالانس نداشت و در حالی که خط حمله الوحده بیشترین گل را زده بود، اما بیشترین گل را هم دریافت کرد و در این بازی هم خط حمله‌اش موفق نبود، خاطرنشان کرد: در واقع در این بازی ما هم حمله کردیم. پرسپولیس خوب بازی کرد، اما در نهایت گل‌ها تعیین‌کننده بازی است. آیا شما به لحاظ آمار می‌گویید که ما بیشترین گل را زده بودیم؟ اگر بازی را هم دیده باشید، تیم ما هجومی بود. آمار هم این را نشان می‌دهد. در گروه هم گل‌های زیادی زدیم، اما این سخت است که شما هم هجومی بازی کنید و هم دفاع را مستحکم ببندید.

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس در بازی امروز فقط هیجان داشتند و تیم‌شان را تشویق کردند و کسی سنگ پرتاب نکرد و این جنگ روانی مربی الوحده بوده است، گفت: می‌توانیم فیلم را بازبینی کنیم تا پرتاب سنگ را ببنیم. ما فقط به دنبال امنیت برای تیم‌مان بودیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید