بیت سعید: با پیروزی مقابل الجزیره صعودمان را قطعی می کنیم

مهاجم تیم استقلال خوزستان دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات در هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را یکی از مهمترین دیدارهای گروه B این رقابت‌ها دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسن بیت‌سعید پیش از بازی استقلال خوزستان و الجزیره امارات گفت: دیدار استقلال خوزستان - الجزیره یکی از مهم‌ترین بازی‌های گروه ماست. خدا را شکر سرنوشت صعود دست‌ خودمان است. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و به مرحله بعد صعود کنیم تا هواداران‌مان خوشحال شوند.

وی افزود: الجزیره یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیاست، اما فکر می‌کنم آنها در چند دیدار گذشته مرحله گروهی بدشانسی آوردند. آنها خط دفاعی خوبی دارند، اما ما باید هر طور که شده از آنها امتیاز بگیریم تا صعودمان را به دور بعد قطعی کنیم.

مهاجم تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا در دیدار فردا موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر، گفت: مهم نیست که بیت‌سعید گل می‌زند یا بقیه مهم این است که استقلال خوزستان گل بزند و ببرد و از گروهش صعود کند تا مردم خوزستان خوشحال شوند.

بیت‌سعید خاطرنشان کرد: ما به حمایت نیاز داریم و امیدواریم که آنها فردا ورزشگاه را پر کنند تا ما نیز بتوانیم بازی را ببریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید