پورموسوی: قهرمان امارات را دست‌کم نمی‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد تیمش بازی ارائه یک بازی هوشمندانه مقابل الجزیره امارات، به نتیجه موردنظرش دست یابد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیداکبر پورموسوی پیش از بازی استقلال خوزستان - الجزیره امارات گفت:  روز جوان را به همه جوانان تبریک می‌گویم. فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های گروه در اهواز برگزار می‌شود. امیدوارم با یک بازی سرسختانه و هوشمندانه، جشن صعود بگیریم، چون سرنوشت ما دست خودمان است.

وی در ادامه افزود: الجزیره فردا با تیمی بازی دارد که بازیکنانش با وجود همه مشکلات، برای خوشحالی مردم خوزستان می‌جنگند. الجزیره قطعاً بازی سخت و دشواری مقابل بچه‌های ما خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیستید که بازیکنان‌تان بازی مقابل الجزیره را «شُل» بگیرند، گفت: در تمرین دیروز از بچه‌هایم خواستم که اصلاً به این فکر نکنند که چون بازی برای الجزیره مهم نیست، کار راحتی مقابل آنها دارند. از بازیکنانم خواستم که الجزیره را اصلاً دست‌کم نگیرند.

پورموسوی تصریح کرد: الجزیره تیم بسیار خوبی است. آنها قهرمان امارات هستند و ما بازی سختی مقابل این تیم داریم، اما امیدوارم با درایت و تلاش بازیکنانم، ابتدا گل نخوریم و در مرحله بعد، تیم آنها در زمین خودشان نگه داریم تا در مرحله پایانی به گل برسیم.

وی به تمجید از بازیکنان تیم الجزیره پرداخت و یادآور شد: الجزیره به لحاظ فنی تیم بسیار خوبی است و بازیکنان خارجی خیلی خوبی دارد، مخصوصاً مهاجم خارجی‌شان که خیلی خطرناک است. در بازی رفت هم با درک و تلاش بازیکنانم توانستیم بازی را به نفع خودمان به اتمام برسانیم، البته الجزیره الان استرسی از بابت صعود به مرحله بعد ندارد و با این مسئله نیز کنار آمده است. آنها با آرامش خاطر مقابل ما بازی خواهند کرد، اما بازیکنان من باید بیشتر از آنها باهوش باشند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با درخواست از هواداران تیمش برای حمایت از آنها در دیدار مقابل الجزیره گفت: ما به حضور هواداران نیاز داریم، چون آنها یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم که با کمک و حمایت هواداران‌مان بتوانیم الجزیره را شکست دهیم. ما روی کمک و حمایت آنها حساب ویژه‌ای باز کرده و امیدواریم که آنها فرزندان خودشان را تنها نگذارند. بازیکنان من فقط به عشق هواداران مانده‌اند و بازی می‌کنند. البته امیدوارم مثل بازی مقابل لخویا نشود که آنها تیم حریف را تشویق کردند و به آنها انرژی و انگیزه دادند! برای اینکه بتوانیم الجزیره را ببریم به هواداران‌مان نیاز داریم. فقط امیدوارم آنها تنها تیم خودشان را تشویق کنند.

پورموسوی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما اگر به دور بعدی صعود کنید باید از عمان به مصاف حریف عربستانی بروید، خاطرنشان کرد: ما درخواست کردیم که کشور ازبکستان به جای عمان میزبان دیدار نمایندگان ایران مقابل حریفان عربستانی باشد، اما اگر با این مسئله موافقت نکنند مجبوریم در عمان مقابل تیم‌های عربستانی بازی کنیم. اگر در عمان مقابل تیم‌های عربی بازی کنیم دو بازی رفت و برگشت هیچ فرقی برای ما نخواهد داشت، چون عملاً ما در عمان میهمان هستیم. در عمان تماشاگران تیم‌های عربستانی خیلی خیلی بیشتر از هواداران ما هستند.

وی در مورد غایبان استقلال خوزستان برای دیدار مقابل الجزیره گفت: طیبی، افشین، ماهینی و نانگ چهار مصدوم تیم ما در بازی‌های گذشته بودند، اما هر چهار بازیکن هم روز گذشته با ما تمرین کردند و مشکلی برای دیدار مقابل الجزیره ندارند. سالاروند اما دو خطاره است و نمی‌تواند مقابل الجزیره ما را یاری کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: از شما (خبرنگاران) و مردم خوزستان بابت حمایت و لطف‌تان تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا نیز بتوانیم الجزیره را ببریم و مردمی را که مستحق شادی هستند با صعودمان به دور حذفی خوشحال کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید