مدیرعامل باشگاه سایپا: حسین فرکی به دلیل مشکلات جسمانی فصل آینده مربیگری نمی کند

رضا درویش گفت: حسین فرکی قصد ادامه همکاری با سایپا را ندارد اما 9 مربی ایرانی و خارجی گزینه سرمربیگری ما هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا درویش درباره آخرین وضعیت ادامه همکاری حسین فرکی با تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: قرار است تا پایان هفته درمورد ادامه همکاری با وی صحبت کنیم. البته فرکی به دلیل مشکلات جسمانی اعلام کرده قصد ندارد فصل آینده مربیگری کند اما ابتدا باید جلسه ای برگزار شود و پس از آن تکلیف این موضوع مشخص شود.

وی افزود: هرچند سایپا در لیگ شانزدهم به جایگاه واقعی خود نرسید اما فرکی از لحاظ فنی و شخصیتی مربی بزرگی است و نمی توانیم بی تفاوت از کنار نام وی عبور کنیم. با این وجود زمانی که خودش تمایلی برای ادامه همکاری نداشته باشد، ما هم باید تصمیم جدیدی بگیریم.

درویش درباره مطرح شدن گزینه هایی چون امیر قلعه نویی، علی دایی، عبدالله ویسی و یحیی گل محمدی برای سرمربی گری سایپا تصریح کرد: آن ها مربیان بزرگی هستند اما باشگاه سایپا تاکنون با هیچ یک از این افراد مذاکره رسمی نکرده است. البته 6 گزینه ایرانی را درنظر داریم و سعی می کنیم با اخذ برنامه آن ها و بررسی این برنامه ها در هیئت مدیره تصمیم نهایی را بگیریم. البته 3 مربی اروپایی کارنامه دار از آلمان و اسپانیا هم در کنار مربیان ایرانی در فهرست گزینه های ما قرار دارند.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه چه زمانی سرمربی فصل آینده این تیم انتخاب می شود، بیان کرد: قصد داریم در هفته آینده سرمربی جدید خود را انتخاب و معرفی کنیم. جالب اینجاست برخی مربیان از روی محبت به سایپا اعلام کرده اند حاضرند بدون هیچ گونه چشمداشت مالی در تیم ما کار کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید