نخستین تمرین تیم ملی والیبال در مونته نگرو برگزار شد

ملی پوشان تیم والیبال ایران بلافاصله پس از ورود به شهر بودوا در کشور مونته نگرو نخستین تمرین خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی 2017 آماده می کند، ساعت 15:300 دیروز (یکشنبه) به وقت محلی پس از انجام سفری 15 ساعته به شهر بودوا در کشور مونته نگرو رسید.

به دستور ایگور کوالاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بازیکنان پس از استراحتی یک ساعته در هتل مونته نگرو محل اقامت تیم ایران در این اردوی شش روزه، برای برگزاری نخستین تمرین خود عازم سالن تمرین شدند.

نخستین تمرین مردان والیبال ایران در این اردوی برون مرزی به مدت یک ساعت و نیم برگزار شد و ملی پوشان ابتدا زیر نظر میسیج به انجام حرکات کششی و نرمش پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند به صورت یک ضرب - یک ضرب (تنیس بال) با هم مسابقه دادند.

در این تمرین نسبتاً سبک و شاداب که بیشتر جنبه ریکاوری داشت، سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا و محمد جواد معنوی‌نژاد در گروه یک و محمد موسوی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی و فرهاد سال افزون در گروه دو با هم به رقابت پرداختند.

همچنین امیر غفور نیز که آخرین مراحل درمان خود را تا رسیدن به مرز آمادگی کامل سپری می‌کند، زیر نظر دکتر سیامک افروزی و پیمان اکبری به صورت اختصاصی تمرین کرد.

امیر خوش خبر(سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، دراگان کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)،  سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در اردوی برون مرزی اروپا را تشکیل می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید