عدم حضور حسن رحیمی در بازی های کشورهای اسلامی

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، اعزام سبک وزن المپیکی کشتی آزاد به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی با نظر کادر فنی تیم ملی منتفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اما و اگرهای حضور «حسن رحیمی» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم اردوی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی از هفته گذشته آغاز شد. گویا رحیمی به دلیل مصدومیت از تمرینات همیشگی دور شد و باید برای مدتی بطور جداگانه به درمان و فیزیوتراپی می پرداخت.

به هر حال محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به این ابهام پایان داد و اعلام کرد حسن رحیمی در هیچکدام از این دو میدان پیش رو شرکت نخواهد کرد تا ضمن درمان مصدومیت، نوبت به جوانانی برسد که باید در وزن او حضوری پررنگتر داشته باشند.

به گفته محمد طلایی بحث اعزام حسن رحیمی به مسابقات قهرمانی آسیا و همبستگی کشورهای اسلامی برای میدان دادن به جوانان منتفی شده و این تصمیمی بوده که کادر فنی پس از همفکری و کسب مجوز لازم از شورای فنی اتخاذ کرده است.

بدین ترتیب محمد طلایی و همکارانش در کادر فنی با محوریت میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی در وزن ۵۷ کیلوگرم، ترجیح دادند به ترتیب از رضا اطری و یونس سرمستی در رقابت های قهرمانی آسیا و همبستگی کشورهای اسلامی استفاده کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از این تصمیم گفت: هرچند میدان دادن به جوانان در این دو مسابقه که هرکدام دارای اهمیت است یک ریسک محسوب می شود، اما کادر فنی در راستای برنامه‌های چند سال اخیر خود با میدان دادن به جوانان به دنبال این است که در کنار حسن رحیمی به عنوان یک قهرمان و کشتی گیر عنوان دار در وزن اول، آزادکاران دیگری هم توانایی خود را نشان داده و بتوانیم جایگزین های خوبی برای او داشته باشیم.

از دیگر ابهامات وضعیت حسن رحیمی در تمرینات تیم ملی و عدم اعزام به مسابقات پیش رو، دلایل و چگونگی مصدومیت اوست که طلایی در این خصوص نیز با صراحت اعلام کرد: مصدومیت رحیمی در چند روز گذشته و خارج از اردو اتفاق افتاده که وی فعلا تمرینات خارج از تشک و فیزیوتراپی را دنبال می کند. فقط امیدواریم او برای شرکت در مسابقات انتخابی برای رقابت های جهانی آماده شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید