سیچلو: دفاع مستحکم چینی‌ها را باز کردیم

سرمربی تیم والیبال امید ایران گفت: تیم والیبال امید ایران در بازی بعد خود مقابل قزاقستان فقط به دنبال برد خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوان سیچلو بعد از ظهر امروز در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های ایران و چین در اردبیل اظهار داشت: تیم والیبال امید چین یک تیم بسیار منسجم و قوی است که خوشبختانه بازیکنان ایران در این بازی توانستند دفاع مستحکم چینی‌ها را باز کرده و امتیازها را از آن خود کنند.

وی گفت: بازیکنان تیم والیبال امید ایران روز به روز بهتر می‌شوند و ما امیدواریم بازیکنان حال حاضر تیم والیبال امید ایران برای آینده و تیم ملی بزرگسالان ایران پرورش پیدا کنند.

سرمربی تیم والیبال امید ایران در ارتباط با بازی آینده تیم ایران افزود: تیم والیبال امید ایران فقط برای کسب برد به مصاف تیم والیبال قزاقستان می‌رود که تمامی بازی‌های این دوره از مسابقات برای ما حکم فینال را دارد که امیدواریم با قهرمانی دل مردم را شاد کنیم.

رحمان تقی‌زاده، کاپیتان تیم والیبال امید ایران نیز در این نشست اظهار داشت: برد شیرین تیم والیبال امید ایران را به مردم و تماشاگران غیور اردبیل تبریک می‌گویم چرا که این هواداران در تمامی 3 بازی گذشته با حضور پروشور خود باعث دلگرمی بازیکنان شدند.

وی افزود: تمرینات بدنسازی تیم والیبال امید ایران به بهرتین نحو صورت گرفته و بازیکنان از آمادگی بدنی مناسبی در این دوره از رقابت‌های بهره‌مند هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید