حسین فرکی: سایپا جایگاهش اینجای جدول نبود

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید پس از رهایی این تیم از سقوط به لیگ یک گفت جایگاه این تیم در جدول سیزدهمی نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی پایانی ما همان طور که پیش‌بینی می‌شد بسیار سخت بود. با توجه به اینکه سه بازی دیگر به طور همزمان برگزار می‌شد و نتایجش در بازی امروز تاثیرگذار بود حساسیت‌های زیادی به بازی ما داده بود. ما خوشحالیم که توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و سرنوشت خودمان را خودمان تعیین کردیم اما بازی سختی مقابل ماشین‌سازی انجام دادیم. باید به این تیم و کادر فنی‌اش تبریک بگویم. این تیم واقعا جانانه مقابل ما بازی کرد و از هفته‌های قبل هم بازی‌های خوبی را مقابل حریفان انجام داده بود. در هفته‌های اخیر شاهد این هستیم که فوتبال با سلامت شرایط خودش را طی می‌کند. امروز هم ماشین‌سازی آمده بود تا از اعتبار و هویت خودش دفاع کند. ما بعد از اینکه امروز چندین و چند فرصت برای گلزنی به دست آوردیم اما تقدیرمان این بود که در لحظات پایانی گل بزنیم.

وی ادامه داد: ما امسال به نوعی گرفتار شدیم. سایپا جایگاهش اینجای جدول نبود، آن هم با توجه به اینکه بارها و بارها گفته‌ام آقای درویش و همین طور اعضای باشگاه حمایت‌های جانانه‌ای از ما داشتند. من حتی در نیم فصل هم استعفا کردم اما با استعفای من موافقت نکردند تا من به کارم ادامه دهم. پس از اینکه استعفایم را قبول نکردند با انرژی مضاعف کارم را ادامه دادم و تلاشم را بیشتر کردم اما در نتیجه‌گیری شرایط خوبی را نداشتیم. برخی تیم‌ها بازیکنان گلزنی داشتند که همین موضوع اختلاف را میان تیم‌ها ایجاد کرده بود. مشکل تیم ما در طول فصل گلزنی بود که نمی‌توانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.

فکری افزود: در ادامه هرچه به انتهای فصل نزدیک می‌شدیم استرس تیم ما بیشتر می‌شد و همین موضوع باز هم روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته بود. امروز آخرین فرصت‌مان بود که مقابل ماشین‌سازی به پیروزی برسیم و در لیگ برتر بمانیم. از این جهت واقعا خوشحالم که زحمات بازیکنان‌مان نتیجه داد. واقعا حیف بود که سایپا به عنوان یک باشگاه که سال‌هاست در لیگ برتر حضور دارد و قهرمانی هم به دست آورد به دسته پایین‌تر سقوط کند زیرا اگر تیمی به دسته پایین‌تر سقوط کند دیگر بالا آمدنش دشوار است.

فرکی در ادامه اضافه کرد: درباره خودم و رزومه خودم باید یادآوری کنم بهترین مربیان دنیا نتوانستند در یک فصل با یک تیم نتیجه بگیرند اما معنی‌اش این نیست که آن مربیان از نظر فنی خوب نبودند. مربیان بزرگی در دنیا هستند که یک روز با یک تیم نمی‌توانند نتیجه بگیرند. من واقعا تلاشم را انجام دادم تا اتفاقی برای سایپا رخ ندهند. با وجود اینکه می‌دانستم مشکلاتی داریم و باید مشکلات‌مان زیرساختی مرتفع شود. اگر ما مهاجم گلزن و خوبی داشتیم شرایط‌مان تغییر می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید