مرفاوی: صبا برنده صد درصدی بازی فردا باید باشد

سرمربی تیم صبای قم گفت: ما برای ماندن در لیگ به این ۳ امتیاز نیاز داریم و بازیکنان انگیزه لازم و دارای شرایط روحی، روانی و فنی خوبی هستند و با بردی که هفته گذشته مقابل نفت کسب کردیم برای بازی فردا کاملاً آماده‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالصمد مرفاوی عصر امروز در نشست پیش از بازی صبای قم و استقلال خوزستان با اشاره به اهمیت بازی فردا اظهار داشت: بازی فردا بسیار سخت و مهم است و ما باید با تیم قهرمان سال گذشته بازی کنیم که امسال هم شرایط خوبی به خصوص در جام آسیا داشته و امیدوار به صعود است، استقلال خوزستان تیم خوب و یکدستی است که ما باید با تمام وجود مقابل این تیم بازی کنیم.

وی با بیان اینکه فردا باید از زمین برنده خارج و صاحب 3 امتیاز شویم، افزود: ما برای ماندن در لیگ به این 3 امتیاز نیاز داریم و بازیکنان انگیزه لازم و دارای شرایط روحی، روانی و فنی خوبی هستند و با بردی که هفته گذشته مقابل نفت کسب کردیم برای بازی فردا کاملاً آماده‌ایم.

سرمربی تیم صبای قم با تأکید بر اینکه باید برای بازی فردا به دور از احساسات و با تدبیر بازی کنیم، ابراز کرد: انشاءالله بعد از بازی فردا شاد و خوشحال بشویم و بتوانیم مردم قم را خوشحال کنیم؛ هواداران در بازی قبلی مقابل نفت با حضور خود سبب افزایش روحیه بازیکنان شدند و امیدواریم برای بازی فردا هم به ورزشگاه بیایند و ما بتوانیم آنها را خوشحال کنیم. 

مرفاوی با اشاره به شارژ روحی بازیکنان عنوان کرد: برای بازی قبلی توسط مدیریت باشگاه بازیکنان مورد شارژ قرار گرفتند و برای بازی فردا هم انشاءالله این اتفاق می‌افتد ولی بازیکنان با تمام وجود برای دفاع از شخصیت تیم و نشان دادن توانمندی‌های خود بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما برای بازی فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی در زمینه نبود بازیکنان وجود ندارد و حتی 48 ساعت زودتر برای در کنار هم بودن و افزایش روحیه تیم به قم سفر کرده‌ایم.

سرمربی تیم صبای قم به شناخت از تیم استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: همه تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند و ما هم با تمام وجود به ورزشگاه می‌رویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم و از شخصیت تیم خود دفاع کنیم و در لیگ بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید