کارواخال تا پایان فصل خانه‌نشین شد

دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید بازی‌های باقی مانده تیمش تا پایان فصل را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مصدومیت دنی کارواخال در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید برابر اتلتیکو در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فصل را برای او به پایان رساند و در خوشبینانه‌ترین حالت او تنها قادر خواهد بود در فینال لیگ قهرمانان بازی کند.

پارگی رباط در ناحیه ران، اتفاقی بود که در دربی مادرید رخ داد و کارواخال را مجبور کرد میدان را ترک کند و جای خودش را به ناچو بدهد. شدت مصدومیت او به حدی بود که حتی پیش از تأیید شدنش توسط تصویربرداری‌های پزشکی، خانه‌نشینی چند هفته‌ای‌اش راقطعی می‌کرد و اکنون پزشکان هم اعلام کرده‌اند که دفاع راست اسپانیایی کهکشانی‌‌ها چهار بازی باقی مانده تیمش در این فصل لالیگا را از دست خواهد می‌دهد.

از امروز کارواخال دقیقاً یک ماه زمان دارد تا در صورت صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان خودش را به آن بازی برساند، هرچند با توجه به اهمیت آن بازی بعید به نظر می‌رسد زیدان بازیکنی که یک ماه خانه‌نشین بوده است را در ترکیب اصلی قرار دهد.

مصدومیت کاروخال در حالی حضور او در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد که این بازیکن سال گذشته نیز در فینال این رقابت‌ها در میلان، زمین بازی را لنگان لنگان ترک کرد و متعاقب آن یورو 2016 را هم از دست داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید