برانکو: ماندن در پرسپولیس؟ کی از آینده خبر دارد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان قهرمان ایران وظیفه خودمان می‌دانیم که در بازی با سیاه‌جامگان، با جدیت تمام به میدان برویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی سیاه‌جامگان - پرسپولیس، اظهار داشت: بابت تاخیری که به وجود آمد، عذرخواهی می‌کنم. دلیل این تاخیر ترافیک بود. فردا آخرین بازی‌مان در لیگ برتر را انجام می‌دهیم، اما به عنوان قهرمان ایران وظیفه خودمان می‌دانیم که در این بازی با جدیت تمام به میدان برویم.

وی افزود: فردا باید نشان دهیم که چرا قهرمان شدیم و چرا با این اختلاف این موفقیت را به دست آوردیم.

برانکو تاکید کرد: در بازی فردا سید‌جلال حسینی را به علت درد در ناحیه شکم، محمد انصاری را به دلیل مصدومیت و سروش رفیعی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. در این بین انصاری را تا آخر فصل در اختیار نداریم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه کادر بازیکنانش محدود است، یادآور شد: اهداف تیم ما از پیش تعیین شده است و روز دوشنبه یک بازی خیلی سخت مقابل الوحده پیش رو داریم و باید به این بازی هم فکر کنیم. در کنار آن هواداران خوبی در مشهد داریم و باید جلوی آنها فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا سال آینده هم در این تیم به فعالیت‌تان ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: چه کسی از آینده خبر دارد و می‌داند فردا چه اتفاقی می‌افتد؟ البته تا فصل آینده زمان زیادی نمانده و روزها خیلی زود می‌گذرند.

برانکو با اشاره به حواشی به وجود آمده برای پرسپولیس در فاصله چند روز مانده به بازی با ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بازیکنان ما یک هفته مانده به بازی با ذوب‌آهن، تصمیم گرفتند که تمرین نکنند. نام این شرایط را نمی‌توان موقعیت طبیعی گذاشت، البته شما دیدید که بازیکنان من بدون تمرین مقابل تیم چهارم جدول رده‌بندی، بازی خیلی خوبی انجام دادند.

سرمربی تیم پرسپولیس پس از مواجه شدن با سوال خبرنگاری که معتقد بود پرسپولیس امسال شانس زیادی برای شکستن رکوردهای مختلف دارد، تصریح کرد: حق با شماست. بازی فردا برای ما خیلی مهم است. من خوشحالم و به بازیکنانم بابت نتایجی که گرفته‌اند، افتخار می‌کنم. می‌دانیم که تیم سیاه‌جامگان شرایط خاصی دارد و برای بقا در لیگ برتر می‌‌جنگد، اما ما تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم، این است که فقط به بردن فکر کنیم. این کار همیشگی ماست. این مشکل تیم سیاه‌جامگان است و ما به چیزی جر پیروزی فکر نمی‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید