شرطی که اینیستا برای بارسلونا گذاشت

آینده آندرس اینیستا، کاپیتان و ستاره خط میانی بارسا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در مورد اینیستا هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و قرارداد او که ژوئن 2018 به اتمام خواهد رسید، تمدید نشده است؛ با این حال تفکر اینیستا همچنان ادامه حضور در بارسا و بازنشستگی در باشگاه محبوبش است.

موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که اینیستا با وجود اینکه هنوز از سوی مسئولان بارسا تحرکی برای تمدید قراردادش ندیده است، سال آینده نیز در بارسا حضور خواهد داشت و قصد جدایی ندارد.

او در این فصل دو بار با مصدومیت های جدی روبرو شده و همین باعث شده تا تداوم فصول گذشته را در ترکیب ثابت بارسا نداشته باشد. در لالیگا او 20 بار به میدان رفته که تنها در 10 تای آنها کار را از ابتدا شروع کرده است؛ با این وجود لوئیس انریکه در بازی های مهم و بزرگ فصل، همیشه اینیستا را در ترکیب 11 نفره قرار داده و به وی اطمینان کامل دارد.

 

اینیستا تنها به دو شرط از بارسا جدا خواهد شد: اولی اعلام رسمی باشگاه و عدم تمایل مدیران به ادامه حضورش است و دومی هم مخالفت سرمربی فصل بعد بارسا.

در حال حاضر احتمال تحقق یافتن هر دو شرط بالا غیرممکن است؛ چرا که مدیران بارسا بارها عنوان کرده اند که دوست دارند اینیستا فوتبالش را در بارسلونا تمام کند و جانشین لوئیس انریکه هم بعید به نظر می رسد بخواهد قید یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال را بزند.

 

دیدگاه تان را بنویسید