اعلام تاریخ جدید مسابقات پاراآسیایی و اقیانوسیه

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته از اعلام تاریخ جدید مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هادی رضایی با اعلام این خبر افزود: پیش از این مقرر بود که مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه خرداد ماه سال جاری برگزار شود که با اعلام کمیته برگزاری، به تعویق افتاد و تاریخ جدید آن از 5 تا 13 تیر ماه اعلام شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته تصریح کرد: با اعلام تاریخ جدید برگزاری مسابقات، تیم‌های شرکت کننده در دو بخش مردان و زنان نیز معرفی شدند که در بخش مردان تیم‌های چین، ایران، عراق، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا و در بخش بانوان نیز تیم‌های چین، ایران، ژاپن، قزاقستان، مغولستان، کره جنوبی و سریلانکا حضور خواهند داشت.

رضایی گفت: این مسابقات برای تیم‌های شرکت کننده به دلیل کسب سهمیه مسابقات جهانی 2018 هلند و نیز مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، حائز اهمیت است. البته تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران به دلیل قهرمانی در پارالمپیک، سهمیه مسابقات جهانی را دارد و تیم بانوان کشورمان باید از این رویداد آسیایی برای مسابقات یاد شده کسب سهمیه کند.

با اعلام اسامی دعوت شدگان به تیم ملی در گروه مردان و زنان، به زودی دور جدیدی از تمرینات ملی‌پوشان تیم والیبال نشسته برای رویدادهای پیش رو آغاز می‌شود و مدعوین به تمرینات از 18 اردیبهشت ماه وارد اردو می‌شوند.

رقابت‌های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به میزبانی چین و در شهر هانگژو از 5 تا 13 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید