کفاشیان: درباره دستیاران ایرانی کی‌روش از تاج بپرسید

نایب رییس فدراسیون فوتبال از پیشنهاد قطر برای برگزاری جام کنفدراسیون‌ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت : در صورت وجود چنین پیشنهادی از آن استقبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کفاشیان ابتدا در مورد سفرش به تایلند، عنوان کرد: به عنوان مسئول برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا در تایلند انتخاب شدم و قرار است سفری دو هفته‌ای به این کشور داشته باشم.

وی همچنین در مورد شکایت جیووا از فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و از صبح در جلسه با فوتسالی‌ها بودم، اما نباید نگران این موضوع بود چرا که آن را حل خواهیم کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد اینکه آیا احتمال دارد با توجه به مشکلات قطر برای برگزاری جام کنفدراسیون‌ها در تابستان ۲۰۲۱ میزبانی این جام به یکی از همسایه‌های قطر مثل ایران برسد،‌ گفت: هنوز چیزی از سوی فیفا یا قطر به ما اعلام نشده است، اما از این موضوع استقبال می‌کنیم و بسیار خوشحال خواهیم شد که این مسابقات در ایران برگزار شود چرا که هم امکانات و هم پتانسیلش را داریم.

سرپرست کمیته‌ فوتسال در پاسخ به این پرسش که دستیاران ایرانی کی‌روش چه زمانی به تیم ملحق خواهند شد و یا قرارداد با آدیداس چه زمانی امضا می‌شود، عنوان کرد: در مورد این مسائل باید از تاج بپرسید.

علی کفاشیان همچنین در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) با مدیران باشگاه‌های فوتسال در مورد انتقاداتی که به وی در مورد عدم توجه به فوتسال می‌شود، گفت‌: جلسه امروز به منظور قرعه‌کشی برگزار شده و هم‌اندیشی نبوده است. فوتسال باید توسط جمع اداره شود. فوتسال در فیفا زیر مجموعه فوتبال بوده  و ما هم نمی‌توانیم آن را به صورت مستقل  اداره کنیم اما این که هیات رییسه و مجمع داشته باشد این نشان از استقلال فوتسال دارد.  سرپرست کمیته‌ فوتسال را خود شما انتخاب می‌کنید، ضمن این که سلیمانی در کمیته‌ فوتسال تصمیم گیرنده نیست و تنها برنامه مسابقات را می‌نویسد و ما هم آن را اجرایی می‌کنیم.

وی با بیان این که نمی‌توانم هر روز در رسانه‌ها باشم، گفت‌: این که بخواهم هر روز مصاحبه کنم و به این و آن فحش بدهم کار من نیست. ما به دنبال ‌اسپانسر هستیم تا پولش را به باشگاه‌ها بدهیم. من پیشنهاد دادم تا به باشگاه‌هایی که رتبه اول، دوم و سوم لیگ را کسب می‌کنند جوایز تعلق گیرد. اگر هیاهو نمی‌کنیم و در جلسات به گوش کسی نمی‌زنیم دلیل نمی‌شود که کار نمی‌کنیم. ما یک گوشه نشسته‌ایم و کار خودمان را می‌کنیم.  رییس بازی هم بلد نیستیم. شما تصمیم می‌گیرید و من اجرا می‌کنم.

کفاشیان با بیان این که دیگر علاقه‌ای به کار کردن در فوتبال ندارد، خاطر نشان کرد: ما کارمان را کرده‌ایم و نتیجه‌مان را گرفته‌ایم. اما من در فوتسال مانده‌ام تا به شما که عاشق آن هستید کمک و خدمت کنم. هر روز  که به فدراسیون می روم به دنبال کارهای فوتسال  هستم. خواهش می‌کنم به برخی از رسانه‌ها و روزنامه‌ها توجه نکنید.

سرپرست کمیته‌ فوتسال که در این جلسه انتقادات زیادی نسبت به رسانه‌ها داشت ، افزود: تیم‌ ‌ملی همه چیز دارد. شما به سایت‌ها نگاه نکنید که می نویسند و مطالبی که خودشان به دنبال آن هستند را منتشر می‌کنند. شما به آنها توجهی نکنید و حرف‌های آنها را تایید نکنید.

کفاشیان درباره انتقاد افشین دبیری که گفته بود "فوتسال پدر ندارد" گفت‌: یعنی چه که باید پدر داشته باشد؟ پدری که فرهنگش این است عصبانی به منزل بیاید و رفتار بدی داشته باشد؟ پدر فوتسال شما هستید. به ما هم جز تهمت و فشار چیزی نداده‌اند. همان طور که شما هم چیزی عایدتان نمی‌شود، اما علاقمند هستیم بمانیم و سفت و سخت به دنبال گرفتن ‌اسپانسر، پخش تلویزیونی و استقلال فوتسال باشیم. مطمئن باشید که تنور فوتسال داغ است. در همین جا می‌خواهم اعلام کنم که این جلسات را دو، سه ماه یک بار تکرار می‌کنیم.

وی در ادامه‌ همچنین از تخصیص بودجه دو و نیم میلیاردی به فوتسال خبر داد و گفت‌: تیم‌ ‌ملی آقایان در یک سال دو و نیم میلیارد هزینه داشته است و ما پاداش همه را هم داده‌ایم، اما روزنامه‌ها می نویسند که پاداش‌ها داده نشده است. پاداش اولیه پانزده میلیون بود که ۱۰ میلیون نیز به آن ‌اضافه کردیم. پانزده میلیون پرداخت شده است و ۱۰ میلیون تومان ظرف یکی، دو ماه آینده و به محض این که پولمان از فیفا وصول شود پرداخت خواهد شد. همچنین وزارت ورزش و جوانان ۱۰ یا پانزده سکه به ملی‌پوشان خواهد داد.

سرپرست کمیته‌ فوتسال در مورد انتقادات از لغو اردوی ازبکستان، اظهار کرد: به جز ژاپن که چند اردو برگزار کرده است، هیچ تیمی مثل ایران هشت بازی نداشته است و ما دو بازی با فرانسه، دو بازی با روسیه، دو بازی با عراق و دو بازی با اوکراین داشتیم. به این دلیل ازبکستان لغو شد چون سفر طولانی به خاطر دو بازی توجیه نداشت. شما به روزنامه‌ها و سایت‌ها توجهی نکنید، و واقعیت چیز دیگری است. اگر فدراسیون بخواهد کم محلی کند، من هم کنار می‌روم و می‌گویم که دیگر نیستم. اما این طور نیست، فدراسیون به فوتسال توجه کافی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید