آخرین تمرین سرخ پوشان پیش از دیدار با سیاه جامگان

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سیاه‌جامگان امروز برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به مشهد امروز از ساعت 10 صبح در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس امروز دیرتر از سایر بازیکنان به محل تمرین تیمش آمد. کمتر از 20 تماشاگر پشت درهای ورزشگاه حضور داشتند.

برانکو امروز ترکیب متفاوتی را در تمرین درون زمین چید و به نظر می‌رسد پرسپولیس فردا با ترکیب متفاوتی مقابل سیاه‌جامگان به میدان خواهد رفت. سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و سروش رفیعی در اواخر تمرین مشغول تمرینات اختصاصی شدند.

وحید امیری و محمد انصاری امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند. برانکو ایوانکوویچ، برنامه‌های تمرین امروز، سفر به مشهد و اردوی سرخپوشان را تشریح کرد و سپس بازیکنان زیر نظر مارکو به گرم کردن پرداختند.

پس از آن، بازیکنان در دو گروه به فوتبال هدفمند روی آورده و پاس‌های تک ضرب را در دستور کار قرار دادند. دروازه‌بان هم کار خود را با ایگور پانادیچ آغاز کردند.

سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه مرحله بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد. ایگور هم تمرینات ویژه و اختصاصی را برای علیرضا بیرانوند در نظر گرفته بود که با جدیت دنبال شد.

مرور کارهای تاکتیکی و تمرینات مدنظر برانکو بخشی از عملکرد امروز شاگردان برانکو بود. سرمربی پرسپولیس امروز تاکید زیادی روی زدن ضربات ایستگاهی داشت.

پرسپولیس فردا در هفته پایانی لیگ برتر در مشهد به دیدار سیاه‌جامگان می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید