قیمتی که آلکمار روی جهانبخش گذاشت

در حالی که علیرضا جهانبخش مشتریان خوبی از لیگ برتر انگلیس دارد تیم کنونی او یعنی آلکمار قیمت جدید بازیکن ایرانی خود را اعلام کرد. تصویر آلکمار روی جهانبخش قیمت گذاشت: 11 میلیون پوند!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، واتفورد، برنلی و بورنموث که در لیگ برتر حضور دارند بنا به گزارش دیلی میل این بازیکن ایرانی را می‌خواهند و قصد دارند پیشنهاد خود را به آلکمار ارائه کنند. حضور جهانبخش در لیگ برتر انگلیس بسیار دیدنی است البته به شرط آنکه تیم کنونی او یعنی آلکمار چنین اجازه ای را بدهد.

در گزارش چند روز قبل روزنامه دیلی‌میل انگلیس آمده که پیشنهاد این باشگاه‌های انگلیسی 7 میلیون پوند و به عبارت دیگری 9 میلیون یورو است، در حالی که باشگاه آلکمار این بازیکن را با دو میلیون یورو به خدمت گرفت.

بر اساس گزارش دیلی میل ، آلکمار بر روی این بازیکن ایرانی 11 میلیون پوند قیمت گذاشته است. آنها تاکید کرده اند که قرار نیست جهانبخش را با قیمتی کمتر از 11 میلیون پوند به تیم دیگری واگذار کنند و این مسلما نخستین مانع بزرگ بر سر راه جهانبخش جهت انتقال به لیگ برتر انگلیس به شمار می آید.

مسئولان باشگاه آلکمار به نوعی جهانبخش را جواهر تیم‌شان می‌دانند که باعث رونق اقتصادی باشگاه می‌شود و همین مسئله باعث شده آنها به راحتی از این بازیکن دست نکشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید