تاج: آدیداس اسپانسر تیم ملی می‌شود/ دیگر خبری از جنجال با کی روش نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که کارهای عقد قرارداد با شرکت آدیداس در حال نهایی شدن است و قرار نیست که فدراسیون فوتبال بابت همکاری با این شرکت به آنها پول بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تاج درباره موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و راهیابی این تیم به جمع 8 تیم پایانی جام جهانی عنوان کرد: شرایط بسیار خوبی بر تیم‌های ملی فوتبال ایران حاکم است و تیم ساحلی نیز شامل این موضوع می‌شود. فدراسیون فوتبال این تیم را 5 روز قبل از آغاز مسابقات به باهاما فرستاد تا در آنجا ضمن آشنایی با آب و هوا و شرایط جوی، 3، 4 بازی تدارکاتی نیز انجام دهد. امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات نیز موفق باشد.

وی درباره اینکه چرا خودش برخلاف دفعات گذشته در کنار ملی‌پوشان حضور نیافته، تصریح کرد: برای هر بازیکن حدود 60-70 میلیون در این سفر هزینه کردیم و در مجموع چیزی حدود یک میلیارد تومان هزینه اعزام این تیم شد و درست نبود که من هم با این شرایط هزینه‌ای اضافه روی دست فدراسیون بگذارم. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره لغو اردوی تیم زیر 20 سال تیم فوتسال ایران در ازبکستان خاطرنشان کرد: نظر من این بود که این تیم از مهرماه سال گذشته 2 بازی با عراق، 2 بازی با روسیه، 2 بازی با اوکراین و 2 بازی بافرانسه  انجام داده و این تعداد بازی برای تیم زیر 20 سال کافی بود. باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم و این موضوع درباره باشگاه‌ها نیز صدق می‌کند. نامه شورای برون‌مرزی نیز در همین راستاست و آنها از ما خواسته‌اند که از ظرفیت‌های داخلی استفاده شود.

تاج درباره جریمه فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات رخ داده دیدار ایران و چین گفت: تاکنون فدراسیون فوتبال 600 میلیون تومان بابت رفتار تماشاگران متحمل جریمه شده و به دلیل اتفاقات بازی با چین نیز تذکر گرفته‌ایم. ادامه این روند از سوی تماشاگران عواقب بدی خواهد داشت و از این پس با هماهنگی نهادهای مختلف تدابیر سخت‌تری در نظر می‌گیریم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره اینکه سرانجام مذاکرات فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس برای اسپانسری تیم ملی به کجا انجامید، گفت: قرارداد تنظیم و نهایی شده و مشکلی در این باره وجود ندارد. آنچه به نگارش درآمده 56 صفحه می‌شود. روز گذشته نیز جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال در این باره برگزار شد و کارها در حال صورت گرفتن است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته فغان‌پور وکیل حقوقی فدراسیون فوتبال قرار است فقط تیم بزرگسالان از برند آدیداس استفاده کند و سایر تیم‌ها جیووا بپوشند، اظهار داشت: نه اینگونه نیست و  تمام تیم‌ها از آدیداس استفاده خواهند کرد.

تاج در پاسخ به این سوال که‌ آیا قرار است آدیداس اسپانسر تیم ملی شود، یا پیراهن‌ها از این شرکت خریداری شود، گفت: بحث خریدن وجود ندارد و آدیداس اسپانسر ما می‌شود، تیمی که به جام جهانی می‌رود اسپانسر خواهد داشت و نباید پیراهنی بخرد. 

وی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و اینکه برای حل این مشکل به وزارت ورزش رفته بود، تصریح کرد: اعتصاب کار خوبی نیست و باشگاه‌ها محدودیت‌های خاص خودشان را دارند اما اعتصاب روش مناسبی برای دریافت مطالبات نیست. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مشکلات تیم جوانان و اینکه باشگاه‌ها با تیم جوانان همکاری می‌کردند، خاطرنشان کرد: تیم‌های باشگاهی در این رده درگیر مسابقات بودند و ما توصیه جدی به آنها نداشتیم اما حق پیروانی این است که برنامه‌ریزی کند و بداند چه بازیکنانی را در اختیار خواهد داشت، با تیم‌های مختلف جلسه هم‌اندیشی برگزار کردیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم به تیم‌های رده‌های مختلف‌مان کمک کنیم.

تاج درباره سرنوشت دستیاران ایرانی کی‌روش و اینکه این مربی از فدراسیون فوتبال درخواست حضور آنالیزور پرتغالی کرده است، عنوان کرد: هر روز با کی روش به صورت مرتب جلسه دارم و همه چیز در فضایی مناسب و دوستانه در حال حل شدن است. دیگر خبری از جنجال نیست و طبیعی است که کی‌روش انتظاراتی دارد که فدراسیون باید آنها را برآورده کند.

وی در پاسخ به این سوال که حضور آنالیزور پرتغالی در تیم ملی قطعی است، گفت: این موضوع و همچنین مربیان ایرانی جزو مواردی است که باید در این باره با کی‌روش صحبت کنیم و در حال صحبت کردن هستیم. همه چیز در آرامش پیش می‌رود و می‌توانم بگویم حال تیم‌های ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال خوب است.

 

دیدگاه تان را بنویسید