حرف های کاپیتان پرسپولیس درباره حواشی سرخ پوشان

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عده ای می‌خواهند زحمات و تلاش‌های بازیکنان و باشگاه را زیر سوال ببرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیدجلال حسینی درباره وضعیت این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس و همین‌طور حواشی این تیم صحبت کرد. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بر این باور است که عده‌ای می‌خواستند تلاش‌ها و زحماتی که بازیکنان و باشگاه متحمل شده‌اند را زیر سوال ببرند. او همچنین اعتقاد دارد، پرسپولیس در دیدار مقابل الوحده شاهد حضور یار اصلی و دوازدهم خود خواهد بود.

* پس از چند روز تمرین نکردن دور جدید تمرینات آغاز شد، ابتدا درباره وضعیت پرسپولیس صحبت کنید؟

شرایط تیم‌مان بسیار خوب است. ما در طول فصل تلاش زیادی انجام دادیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم و جام قهرمانی را به دست بیاوریم. در این راه از جمله هواداران و کل مجموعه باشگاه موثری را ایفا کردند تا بتوانیم با بالا بردن جام قهرمانی باعث خوشحالی هواداران شویم. الان هم وضعیت‌مان بسیار خوب است و به دو بازی پیش‌رو فکر می‌کنیم تا اینکه بتوانیم در این دو بازی که یکی از آنها بسیار حساس است به پیروزی برسیم.

* طی روزهای گذشته بازیکنان تیم به خاطر برخی مشکلات اعتصاب کردند، می‌خواهیم نظرتان رادر این مورد بدانیم؟

بازیکنان از یک مساله خاص ناراحت بودند که البته این موضوع بین بازیکنان و باشگاه است و یک مساله درون خانوادگی محسوب می‌شود. الان هم همه چیز تمام شده و همه این حواشی را فراموش کرده‌ایم. متاسفانه در این هیاهو عده‌ای می‌خواستند تلاش‌ها و زحماتی که بازیکنان و کل مجموعه باشگاه و همین‌طور هواداران برای موفقیت پرسپولیس و قهرمانی این تیم کشیده‌اند را زیر سوال ببرند اما اتحادی که در بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد همه این مسائل را حل کرد و اجازه نداد این آدم‌ها از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. الان دیگر به حواشی گذشته فکر نمی‌کنیم و فقط تمرکزمان به دو بازی آینده است.

* اما هواداران در بازی مقابل ذوب‌آهن واکنش‌هایی نشان دادند و نسبت به عملکرد بازیکنان ناراحت بودند؟

هواداران یار اصلی و دوازدهم تیم‌مان هستند. ما در طول فصل با حمایت‌های آنها انرژی گرفتیم و بازی به بازی پیش رفتیم. مطمئنا در بازی مقابل الوحده یار اصلی ما  که همان هواداران هستند به ورزشگاه می‌آیند تا بتوانیم با کمک آنها الوحده امارات را شکست دهیم.

* علیرضا بیرانوند پس از دیدار برابر ذوب آهن صحبت‌هایی را انجام داد و عنوان کرد دیگر نمی‌خواهد برای پرسپولیس بازی کند. شما به عنوان کاپیتان پرسپولیس نظرتان درباره این اظهارات چیست؟

بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی است. او با عملکرد خوبش نقش مهمی در موفقیت‌های ما داشت اما این بازیکن بسیار احساسی است و گاهی از سر عصبانیت صحبت‌هایی را به زبان می‌آورد که خودش هم بعدا پشیمان می‌شود. دیدید بعد از اظهاراتش در پایان بازی برابر ذوب آهن، با سایت باشگاه مصاحبه کرد و در این باره ابراز پشیمانی کرد.

* پرسپولیس با وجود اینکه تمرین نکرد اما مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی به نمایش گذاشت و توانست شکست ۳ بر یک را به تساوی ۳ بر ۳ برساند،‌ نظرتان را در این مورد می‌گویید؟

بازیکنان به خاطر شادی هواداران بازی می‌کنند. آنها با وجود اینکه بازی سختی مقابل الهلال انجام داده بودند و دچار خستگی بودند اما در دیدار مقابل ذوب‌آهن همه وجودشان را گذاشتند تا تیم نتیجه خوبی بگیرد به همین خاطر بود که در آن دیدار توانستیم شکست را با تساوی عوض کنیم. این را هم باید بگویم در آن بازی روی گل اول که کرنر بود داور اشتباه کرد اما ما هیچ اعتراضی نکردیم.

* طی روزهای گذشته ایوانکوویچ با مصاحبه‌هایی از بازیکنان خود حمایت کرد. می‌خواهیم نظرتان را در این باره بدانیم؟

برانکو از نظر فنی و هم از نظر شخصیتی فرد بسیار محترمی است. او همیشه از بازیکنانش حمایت می‌کند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

* به عنوان سوال پایانی در مورد بازی مقابل الوحده صحبت کنید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی بسیار سختی داریم. می‌دانیم که کار ساده‌ای پیش‌رومان نیست اما مطمئنا با پیروزی در این دیدار به دور بعد صعود می‌کنیم. نمی‌خواهیم در دور گروهی از لیگ قهرمانان آسیا کنار برویم. پتانسیل صعود را داریم و برای صعود تلاش می‌کنیم. در این دیدار منتظر حضور پرشور هواداران‌مان هستیم تا با کمک آنها بتوانیم الوحده امارات را شکست دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید