زیدان: بازی‌مان مقابل اتلتیکو یک دربی نیست

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید شرایط تیمش در مصاف با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان را متفاوت از دربی‌های مادرید در لالیگا دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار خارج از خانه فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر اتلتیکو مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در خصوص این بازی اظهار داشت: می‌دانیم که اهمیت این بازی چقدر است. باید فکر کنیم که این بازی برای ما مانند یک فینال که دیدار برگشتی برای آن وجود ندارد و به همین دلیل از دقیقه نخست مجبوریم بی‌عیب‌و‌نقص بازی کنیم. هواداران ما را حمایت خواهند کرد، همان‌طور که در بازی ابتدای هفته برابر والنسیا حامی‌مان بودند. در برنابئو هواداران همیشه نقش یار دوازدهم را برای تیم ما ایفا می‌کنند. نمی‌خواهم به بازی‌های قبلی‌مان برابر اتلتیکو فکر کنم. گذشته‌ها گذشته و چیزی که اهمیت دارد بازی فردا شب است.

زیدان در این خصوص که آیا شانس تیمش را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را از اتلتیکومادرید بیشتر می‌داند، تأکید کرد: ما مدعی اصلی صعود به فینال نیستیم. این یک بازی نیمه نهایی است و شانس هر دو تیم مساوی. باید با حداکثر توان‌مان برای بردن این بازی تلاش کنیم و بس. تمرکزمان فقط باید روی این بازی باشد نه بازی برگشت.

آینده زیدان در رئال مادرید در صورت کسب دوگانه قهرمانی در این فصل چگونه خواهد بود. زیزو در پاسخ به این سؤال عنوان کرد: چیزی که ذهن مرا در حال حاضر مشغول کرده، بازی فرداست نه حتی بازی شنبه هفته آینده. اتفاقاتی هم که قرار است در آینده رخ دهند و من از آنها اطلاعی ندارم، برایم مهم نیستند.

سرمربی فرانسوی کهکسانی‌ها درباره رقابت تیمش با اتلتیکو مادرید و تفاوت بازی فردا شب با دو دربی مادرید اخیر این فصل در لالیگا، تأکید کرد: بازی فردا شب یک دربی نیست چون در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است اما رقابت میان دو تیم مثل همیشه است. خوب می‌دانیم که با چه حریفی روبه‌رو هستیم و اینکه برابر این تیم باید سخت تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. اگر کارمان را خوب انجام دهیم، آن وقت می‌توانیم به آینده خوشبین باشیم.

زیدان در تفاوت میان رئال مادرید این فصل و رئال فصل گذشته هم گفت: مطمئنم که امسال بدتر از سال گذشته نبوده‌ایم. اگر توانسته‌ایم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسیم به این دلیل است که کارمان را فوق‌العاده انجام داده‌ایم. بعداً هم خواهیم فهمید که آیا می‌توانیم فینالیست شویم یا نه.

تیم‌های فوتبال رئال و اتلتیکومادرید از ساعت 23:15 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید