دعوت باشگاه پدیده از هواداران برای حمایت از سیاه‌جامگان در بازی یا پرسپولیس

باشگاه فوتبال پدیده خراسان از هواداران این تیم دعوت کرد تا در دیدار حساس سیاه‌جامگان و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد حاضر شوند.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه با اعلام این خبر تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران باشگاه پدیده برگزار شد تصمیم گرفته شد در راستای حمایت تیم همشهری که آن‌ را همچون دوست و یار خود می‌‌دانیم، با توجه به وضعیت حساس سیاه‌جامگان در لیگ برتر و بازی‌ آن‌ها مقابل پرسپولیس که می‌تواند دومین سهمیه لیگ برتری مشهد را حفظ نماید، باشگاه پدیده از هواداران پرشور پدیده دعوت می‌کند تا در بازی سیاه‌جامگان و پرسپولیس که روز پنجشنبه 14اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) برگزار می‌شود، حضور یابند.

وی ادامه داد: ما تنها در دو بازی با هم رقیب بودیم ولی حالا در کنار هم هستیم و آرزوی قلبی ما این است که سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند چرا که اعتقاد داریم حفظ سهمیه و حضور دو تیم از خراسان در لیگ برتر باعث ارتقاء فوتبال استان و ایجاد انگیزه در جوانان فوتبال‌دوست و نیز شور و شعف در میان مردم استان می‌شود.

روز پنجشنبه 14 اردیبهشت تیم سیاه جامگان ابومسلم خراسان از ساعت 18 در ورزشگاه ثامن الائمه (ع)  مقابل تیم پرسپولیس باید به میدان برود و از امتیاز لیگ برتری خود دفاع کند.

دیدگاه تان را بنویسید