به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 1 می به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه کوریره‌دلواسپورت، جلد خودش را در 2 بخش به 2 پیروز بزرگ بازی‌های دیروز سری A اختصاص داده است. برتری ناپولی در خانه اینتر به معنای خداحافظی تیم میلانی با رویای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان بود. برتری لاتزیو در دربی رم هم حاصل درخشش بالده کیتا ارزیابی شده است. سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری هر چند قهرمان مرحله سوم فصل جاری این رقابت‌ها نشد اما کماکان موضع مستحکمی برای تیمش می‌سازد.

 

کوریره

کوریره

 

روزنامه «توتواسپورت» تیتر «یوونتوس، بله» را در اشاره به پیروزی این تیم، شکست رم و نزدیک شدن بانوی پیر به ششمین قهرمانی متوالی در سری A روی جلد برد. قهرمانی غیرمنتظره والتری بوتاس در مرحله سوم رقابت‌های فصل جاری فرمول یک به طور خاص مورد توجه قرار گرفت. دربی رم هم با عباراتی مانند «لاتزیو در بهشت» و «اسپالتی و کوه دردسر» از سوی این روزنامه مورد تحلیل قرار گرفت.

 

توتو اسپورت

توتو اسپورت

 

 

«دیلی تلگراف» از برتری تاتنهام در دربی لندن نوشت؛ آن هم با تیتر «انتقال قدرت».

 منظور از انتقال قدرت، قطعی شدن اولین حضور تاتنهام بالاتر از آرسنال در یک فصل لیگ برتر در 22 سال اخیر است. ونگر اختلاف17 امتیازی 2 تیم را کاملا عادلانه می‌داند و پوچتینو، سرمربی تاتنهام از درخشش دله علی و هری کین بسیار بسیار خوشحال به نظر می‌رسد. نزدیک شدن چلسی کونته به قهرمانی در لیگ برتر پس از برتری 3 بر صفر مقابل اورتون جایی در پایین جلد تلگراف را به خودش اختصاص داده است.

 

تلگراف

تلگراف

 

دیلی اکسپرس در توصیف برتری 2 بریک تاتنهام مقابل آرسنال در حساس‌ترین بازی هفته لیگ برتر انگلیس از تیتر «جنگ پایان یافته» بهره برد  تا به تیم ونگر یادآوری کند پس از 22 سال برای اولین بار پایین دست رقیب و دشمن دیرینه می‌ایستد. بخش بالای جلد به مصاحبه «جاشوا» قهرمان جدید بوکس سنگین وزن دنیا اختصاص دارد. او در یک بازی جذاب در نهایت ناباوری، کلیچکو را برد و به قهرمانی رسید.

 

اکسپرس

اکسپرس

 

 روزنامه «آس» از رکورد جدید رونالدو و نامیده شدن او به عنوان بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ اروپایی نوشت. او مدام در حال رکوردشکنی است و به زودی همه رکوردها را به نام خود ثبت می‌کند. قهرمانی نادال اسپانیایی در مسترز بارسلون آن هم برای دهمین بار روی جلد رفته است. رافا با این قهرمانی به تنها تنیسور برنده 10 دوره 2 مسترز مختلف تبدیل شده است. حالا رولان گاروس هدف بعدی تنیسور اسپانیایی است.

 

آس

آس

 

دیدگاه تان را بنویسید