پیام رحمتی پس از اشتباه فاحش در دیدار مقابل پدیده

سنگربان استقلال با پیامی که در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد به اشتباه بد خود در در دیدار برابر پدیده واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی رحمتی سنگربان استقلال در دیدار برابر پدیده اشتباه بسیار بدی داشت اما او شانس آورد چرا که نور افکن و جابر انصاری با دو گل زیبایی که به ثمر رساندند جبران کردند و اجازه ندادند که پدیده برنده این بازی شود.

رحمتی از لحظات تلخ خود در دیدار برابر پدیده سخن به میان آورد و اعتراف کرد که سخت ترین بازی دوران فوتبالی خود را تجربه کرده است.

او پیامی را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد که در آن آمده است:  

٩٠ دقیقه بازی امروز با پدیده خیلی به من سخت گذشت . من بازیهای حساس زیادی در تیم ملی و استقلال داشتم اما بازی امروز واقعا یکی از سخت ترین بازیهای دوران ورزشی ام بود . با یک ضربه نامناسب از من و بدشانسی ، گل خوردیم و این گل باداورده بازی رو پیچیده کرد . بین دو نیمه ایمان داشتم که با غیرت بچه ها و تدابیر مربیان بازی رو می بریم . لطف خدا و حضرت رضا (ع) مثل همیشه شامل حال تیم خصوصا من شد و توانستیم با دو گل زیبا و کسب ٣ امتیاز حساس بازی را تمام کنیم . برای این پیروزی ، خدارو شکر می کنم و از همه هواداران که توی استادیوم با تشویقاشون منو شرمنده کردند و هم تیمی های با معرفت و مربیان عزیزم که امروز با تلاش و غیرت مثال زدنی شان این گل رو جبران کردند ممنونم .

بچه ها و مربیان امروز نشان دادند که یک دل و هم قسم با هم برای موفقیت تلاش می کنند . بابت این اتفاق که با بدشانسی به گل تبدیل شد از همه هواداران ، کادرفنی و بچه های تیم عذرخواهی می کنم و انشاا… بتوانم ان را به زودی با انجام بازیهای خوب جبران کنم .

دست همه رو می بوسم و از اینکه استقلالی ها خوشحال هستند خوشحالم . یا علی

 

دیدگاه تان را بنویسید