به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی30 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه مارکا، تیتر «پیام پادشاه لیگ» را  ضمیمه عکسی از خوشحالی پس از گل مارسلو در آخرین دقایق بازی عصر روز گذشته رئال مادرید مقابل والنسیا کرده و به این شکل از ادامه تعقیب شدن بارسلونای صدرنشین توسط رئال مادرید در لالیگا نوشته است. در بخشی دیگر به پیروزی بارسلونا در سایه اشتباهات مدافعان اسپانیول بخصوص در صحنه گل اول سوارش اشاره خاصی شده است.

 

آس

آس

 

 «ال‌موندودپورتیوو» با تیتر جالب«بازدهی یک قاتل» برتری 3 بر صفر بارسلونا در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول را روی جلد برد.تصویر شاد پس از گل سوارس نشان می‌دهد منظور این جریده از قاتل چه کسی است! پیروزی نادال در بازی نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس بارسلون و راهیابی او به فینال مقابل دومنیک تیم هلندی از دیگر تیترهای روی جلد این روزنامه هوادار بارسلونا محسوب می‌شود.

 

ال موندو

ال موندو

 

اسپورت کاتالونیا هم درست شبیه ال‌موندودپورتیوو، شادی پس از گل سوارس مقابل اسپانیول را به عنوان عکس روی جلد خودش برگزید و چنین تیتری را در معرض دید عموم قرار داد: «این تیم لالیگا می‌خواهد!»

اشاره این روزنامه به برتری قاطعانه و کم‌دردسر بارسلونا در زمین اسپانیول است که اجازه داد بارسلونا بار دیگر به کورس رقابت برای قهرمانی در لیگ دسته اول اسپانیا برگردد.این روزنامه از فینالیست شدن نادال، تنیسور اسپانیایی در مسترز بارسلون  هم نوشته است.

 

اسپورت

اسپورت

 

 

گاتزتادلواسپورت این بار جلدی فوتبالی را در دستور کار قرار نداده و از فرمول یک و مرحله چهارم این رقابت‌ها که امروز عصر در روسیه برگزاری می‌شود، نوشته است. سباستین فتل، راننده آلمانی فراری ابراز امیدواری کرده در روزهای خداحافظی آلونسو از تیمش بهترین نتیجه را برای خود و فراری به دست بیاورد. به جنگ اینتر و ناپولی برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم اشاره شده است.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

 اکیپ، تیتر «برتری به هر قیمتی» را برای بازی بزرگ و حساس امشب لیگ دسته اول اسپانیا بین پاری‌سن‌ژرمن و نیس انتخاب کرد. این رقابت می‌تواند تا حدود زیادی سرنوشت فصل جاری لوشامپیونه را رقم بزند چون هر 2 تیم در رده‌های دوم و سوم آرزوهایی برای خود دارند. برتری جاشوا در رقابت‌های بوکس حرفه‌ای  و به دست آوردن نشان ویژه وزن خودش هم بخشی دیگر  جلد گاتزتا را به خودش اختصاص داده است.

 

اکیپ

اکیپ

 

دیدگاه تان را بنویسید