فرکی: برای اولین بار نتیجه نگرفتن تیمم را به بازیکنان ربط می‌دهم

سرمربی تیم سایپا گفت: برای اولین بار است که در این چند سال پس از شکستی موضوع را به تیم و بازیکنانم ربط می‌دهم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فرکی پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل پیکان در نشست خبری گفت: مسلماً نتیجه برای ما خوشحال کننده نبود و متأسفانه برد حریفان هم مزید بر علت شد تا تلاش کنیم که تمرکزمام برای هفته پایانی بیشتر شود. من از عملکرد تیمم اصلاً رضایت ندارم و این برای اولین بار است که در این چند سال پس از شکستی موضوع را به تیم و بازیکنانم ربط می‌دهم.

وی ادامه داد: فرصت‌های خوبی را در این مدت از دست دادیم. باشگاه و مدیریت به خوبی از ما حمایت کرده و امکانات مناسبی هم در اختیار ما قرار داد و چیزی که ایراد است، به خود ما بر می‌گردد. متأسفانه اکنون در جایگاهی هستیم که باید در این 4، 5 روز تمرکزمان را بالاتر ببریم تا در هفته پایانی لیگ و در بازی خانگی نتیجه خوبی بگیریم. این فصل با اینکه شرایط تیم ما می‌توانست خیلی خیلی بهتر از این باشد، اما به دلیل فشارها و استرس‌هایی که وجود داشت باعث شد بازیکنان ما نتوانند حتی 50 درصد توانایی خودشان را به نمایش بگذارند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: در این بازی که خارج از خانه بود، پیکان بهتر عمل کرد و به هر حال تیم باهوشی است. البته من دیروز هم گفتم که اختلاف ما با تیم‌های دیگر در امر گلزنی است و در بازی امروز هم توان گل زدن به تیم حریف را نداشتیم. آنها این توان و بازیکن را برای گلزنی داشت. در آنالیزی که داشتیم و منشا که برای هر تیمی خطرناک است را شناسایی کرده بودیم، اما آنالیز ما غلط و آنالیز تیم حریف درست از آب درآمد. به هر حال آنها بازی را بردند و همانطور که گفتم باید تمرکزمان را برای هفته پایانی بگذاریم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که به نظرش رئیس جمهور منتخب ورزشی‌ها باید چه خصوصیاتی داشته باشد و آیا در انتخابات شرکت خواهد کرد یا نه، گفت: خصوصیات رئیس جمهور طوری است که نمی‌تواند خودش مستقیم به این مقوله وارد شوند، اما به هر حال باید نفراتی را برای ورزش انتخاب کند که از جنس ورزش و فوتبال بوده و بتوانند کمک کنند. باید این نفرات بتوانند به ورزش و به خصوص فوتبال که پر طرفدار است، کمک کرده و آن را از این وضعیت خارج کنند. طبیعی است که همه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و من هم شرکت خواهم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید