میثاقیان: بازی مرگ و زندگی را بردیم، امیدوارم در لیگ برتر بمانیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازی ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان بازی مرگ و زندگی بود در واقع بازی‌های انتهای جدول خیلی سخت و پرفشار است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان که با برتری یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: بعد از چند سال به شهری بازگشتم که از آن خاطرات خوبی دارم و خوشحالم که هنوز خاطرات شهرداری در ذهن مردم مانده است. تیمی که توانست بدون باخت راهی لیگ برتر شود.

وی افزود: بازی امروز بازی مرگ و زندگی بود. در واقع قرار گرفتن در پایین جدول خیلی سخت است. بازی‌ها هر روز سخت‌تر و پراسترس‌تر می‌شوند. امروز هم بازی خوبی انجام دادیم البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. تیم ماشین‌سازی هم خوب کار کرد اما ما چند موقعیت خطرناک داشتیم. در حال حاضر فقط به تیم خودمان کار داریم و امیدواریم در بازی بعدی هم ببریم و در لیگ برتر بمانیم. خوشحالم که بازیکنانم خوب بودند و همه از بازی جانانه آنها لذت بردیم. مطمئنم امروز امام رضا کمک کرد اگر ما مساوی می‌کردیم و می‌باختیم کار سخت می‌شد. خدا را شکر در رقابت ماندیم و انشاءالله در لیگ برتر خواهیم ماند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به سوالی مبنی بر شرایط نیمکت تیمش در لحظه اعلام پنالتی گفت: خدا وکیلی دست به دعا بودم امام رضا کمک کرد و داشتم می‌مردم. کاری به درست یا غلط بودن پنالتی ندارم و این کار را به کارشناسان می‌سپارم اما واقعاً ناامید شده بودیم. جذابیت انتهای جدول کشنده است و بازیها خیلی سخت هستند. ما امروز تعدادی از بازیکنانمان به خصوص بادامکی را در اختیار نداشتیم. وقتی من به سیاه‌جامگان آمدم 14، 15 بازیکن داشتیم و نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. تشکر می‌کنم که بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و خوب بازی کردند.

میثاقیان در مورد اخراج بازیکن در دقایق پایانی گفت: بازیکن ما کارت زرد داشت اما به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد البته چون بازی را برده بودیم زیاد روی این مسئله از بازیکن و داور سوال نکردم. 

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی خاطرنشان کرد: من در جریان این مسائل نیستم و داخل زمین بودم و بعد از پایان بازی هم به رختکن تیمم رفتم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در مورد اینکه آیا امروز شانس آوردند یا خیر گفت: بالاخره شانس جزو کار مربیان است و ما هم شانس آوردیم البته 4،5 موقعیت خطرناک داشتیم و فکر می‌کنم در کل بازی خوبی انجام دادیم.

میثاقیان در مورد روند نتیجه‌گیری سیاه‌جامگان افزود: 7 بازی است در این تیم حضور دارم و 10 امتیاز گرفته‌ایم. شاید اگر از اول سرمربی سیاه‌جامگان بودم الان در رده‌های میانی جدول قرار داشتیم. با این حال امیدوارم در بازی بعدی هم 3 امتیاز را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید