تمرین تیم ملی بوکس پیش از رقابت های قهرمانی آسیا

آخرین تمرینات تیم ملی بوکس ایران قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا صبح امروز پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رقابت‌های آسیایی بوکس 2017 در کشور ازبکستان انجام خواهد شد. تیم ملی بوکس ایران نیز برای شرکت در این مسابقات تمرینات خود را از سال گذشته زیر نظر مربی کوبایی پیگیری کرد. آخرین تمرین تیم ملی نیز قبل از اعزام به این رقابت‌ها صبح امروز با حضور ملی پوشان پیگیری شده و به پایان رسید.

اردوی تیم ملی بوکس ایران که زیر نظر باربارو فرناندز خیمنز کوبایی پیگیری می‌شد امروز به پایان رسید تا ملی پوشان برای اعزام فردا استراحت کنند. تیم ملی بوکس برای شرکت در این رقابت‌ها فردا هفتم اردیبهشت ماه ایران را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک می‌کند.

مسابقات بوکس این رقابت‌ها از یکشنبه 10 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. هچنین وزن کشی بوکسورهای حاضر در این بازی‌ها برای شناخت حریفان خود نیز یک روز قبل از آغاز مسابقات(9 اردیبهشت) انجام می‌شود.

شش نفر برتر در همه اوزان این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهانی را کسب خواهند کرد و این مسئله حساسیت این مسابقات را بالا می‌برد.

تیم ملی بوکس ایران هم با ترکیب جوان خود در این بازی‌ها حاضر است تا با کسب مقام‌های خوب جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند. تیم ملی بوکس ایران با جوانترین ترکیب تاریخ خود به همراه هشت بوکسور، سرمربی کوبایی و دو مربی در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

ترکیب تیم ملی بوکس در مسابقات تاشکند ازبکستان به شرح زیر است:

امید احمدی‌صفا در وزن ٤٩ کیلوگرم

سجاد محمدپور در وزن ٥٢ کیلوگرم

اسماعیل ارمشی در وزن ٦٤ کیلوگرم

سجاد کاظم زاده در وزن ٦٩ کیلوگرم

شاهین موسوی در وزن ٧٥ کیلوگرم

امین زیادی در وزن ٨١ کیلوگرم

سالار غلامی در وزن ٩١ کیلوگرم

ایمان رمضانپور در وزن به علاوه ٩١ کیلوگرم

اسامی مربیان و کادر فنی تیم ملی که در کنار تیم ملی حضور داشته و هدایت بوکسورها را بر عهده دارند نیز به شرح زیر است:

باربارو فرناندز خیمنز(سرمربی)

محمد عاشری(مربی)

جاسم دلاوری (مربی)

 

دیدگاه تان را بنویسید