افتخاری: پول رضایی را دادیم تا کار به جاهای باریک نکشد

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد، لیست مورد نظر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برای فصل آینده هنوز قطعی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا افتخاری پیش از دیدار تیم استقلال مقابل الاهلی امارات در پاسخ به خبرنگاری که گفت «یکی از مدیران سابق باشگاه استقلال که شما او را می‌شناسید و من نامی از وی نمی‌برم، تأکید کرده است که در انتهای فصل از باشگاه استقلال جدا خواهید شد و شخص دیگری مدیرعامل این باشگاه خواهد داشت»، تصریح کرد: چنین چیزی نیست. مگر دست آنهاست که من بروم یا من بمانم! هیئت مدیره باشگاه تعیین شده است و به زودی اعضا معرفی و تشکیل جلسه خواهند داد.

وی در مورد پرداخت قرارداد بازیکنان تا انتهای فصل، اظهار داشت:‌ قرارداد بازیکنانی که زیر 100 میلیون بود کاملاً پرداخت شده و شاید برای اولین بار در تاریخ استقلال است که این اتفاق می‌افتد. دیگر بازیکنان نیز نزدیک به 85 درصد از قراردادشان را گرفته‌اند و سعی می‌کنیم تا انتهای فصل با آنها تسویه حساب کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا نبود هیئت مدیره پرداخت پول به بازیکنان را سخت نمی‌کند، گفت: ما از قبل مصوبه داشتیم که توانستیم پول‌ها را پرداخت کنیم وگرنه نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. ما از ابتدایی فصل از هیئت مدیره مصوبه کلی برای پرداخت پول‌ها داشتیم.

افتخاری در مورد حضور زمانی در هیئت مدیره باشگاه استقلال و اینکه آیا او اکنون در باشگاه حضور دارد یا خیر، اظهار کرد: روز گذشته با زمانی صحبت کردم. او در جریان پرداخت پول به بازیکنان قرار دارد.

وی در واکنش به این پرسش که «زمانی در سفر بوده است و آیا نباید در باشگاه حضور داشته باشد؟»، خاطر نشان کرد: وارد این بحث‌ها نشوید. اعضای هیئت مدیره توسط وزیر مشخص شده‌اند و به زودی معرفی خواهند شد و تشکیل جلسه خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اظهارات همسر منصور پورحیدری در مورد اینکه هیچکس در باشگاه استقلال پاسخگوی او نیست، گفت: من شماره او را نمی‌شناسم. خانواده پورحیدری می‌توانند از طریق باشگاه هم اقدام کنند و با ما تماس بگیرند. ضمن اینکه فاصله بازی‌ها در این مدت بسیار کم بود و ما فرصت این کار را نداشتیم که با آنها تماس بگیریم.

افتخاری در مورد اینکه آیا منصوریان به او لیستی برای فصل آینده داده است یا خیر، تصریح کرد: او یک لیست به من داده، اما گفته است فعلاً دست نگه دارید تا شاید تغییری در لیست ایجاد کند. هنوز لیست قطعی نیست و منتظریم شاید تغییری در آن ایجاد شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای رضایت‌نامه رابسون باید چهار میلیارد تومان پرداخت کند، گفت: اگر چهار میلیارد پول مطرح باشد می‌دهیم برود! ما با چهار میلیارد چهار بازیکن ایرانی خوب می‌گیریم. اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و باید منتظر نامه رسمی باشگاه رابسون باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که امکان دارد برای فصل آینده مبلغ قرارداد بازیکنانی مانند نورافکن افزایش یابد، گفت: هر بازیکنی نرخی دارد. اگر مبلغ درخواستی این بازیکنان خیلی بالا برود، با آنها قرارداد نمی‌بندیم.

افتخاری در مورد اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی قصد دارد از تیم استقلال جدا شود، تصریح کرد: من با کاوه صحبت کردم و به او گفتم که کمی به ما فرصت بدهد. مشکلی که کاوه رضایی داشت، نگرانی از بابت برخی آپشن‌های موجود در قراردادش بود. در قرارداد او بند‌هایی وجود داشت که مثلاً اگر 10 گل بزند، فلان قدر پاداش می‌گیرد، اگر 10 پاس گل بدهد فلان‌قدر پاداش می‌گیرد و اگر به تیم ملی دعوت شود، فلان قدر پاداش بگیرد. کاوه نگران بود که ما دبه کنیم، اما ما پولش را امروز به او دادیم و نگذاشتیم که کار به جاهای باریک کشیده شود.

وی با اشاره به بحث‌ حضور رامین رضاییان در تیم استقلال، خاطرنشان کرد: ما تا این لحظه هیچ‌ صحبتی با رامین رضاییان انجام نداده‌ایم. فردی هم از طرف او پیش ما نیامده است که بگوید رامین تمایل دارد در استقلال بازی کند.

افتخاری در واکنش به خبرنگاری که گفت باجناق علیرضا منصوریان می‌خواهد رامین رضاییان را به استقلال بیاورد، با تعجب گفت: باجناق منصوریان چه‌کاره است؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: تا این لحظه نه پیغامی از طرف رضاییان دریافت کردیم، نه کسی کسی از طرف او به باشگاه استقلال آمده و نه ما به سراغ او رفته‌ایم، چون رضاییان در لیست منصوریان حضور ندارد.

وی در مورد انتخاب ازبکستان به عنوان میزبان دیدارهای بعدی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان عربستانی، گفت: به‌هر حال بازی‌های دور بعد وسط تابستان برگزار می‌شود. ازبکستان هوای بهتری دارد، اما عمان گرم است. اگر بازی‌ها در عمان برگزار شود، بچه‌ها اذیت می‌شوند و به مشکل برمی‌خوردیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید