کری‌‌خوانی جدید پیکه برای رئالی‌ها

باخت رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی خانگی بهانه‌ای جدید به مدافع میانی بارسلونا داده تا برای مدتی دیگر به رقیب مادرید کنایه بزند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جرارد پیکه زمانی که تیمش از رئال مادرید پایین‌تر قرار بگیرد و شانس کمتری برای بردن جام داشته باشد برای رقیب مادرید رجز می‌خواند و به آن طعنه می‌زند چه برسد به زمانی که تیمش دست به کار مهمی مانند فتح ال‌کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو زده باشد.

پیروزی 3 بر 2 یکشنبه شب بارسلونا در خانه رئال مادرید که کاتالان‌ها را به صدر جدول رده‌بندی لالیگا رساند، بهانه‌ای برای مدافع میانی بارسا فراهم کرده که دور جدیدی از زخم‌زبان‌هایش به مادریدی‌ها را آغاز کند به خصوص که در جریان ال‌کلاسیکو هواداران رئال به شدت او را هو کردند و اخیراً هم سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید او را مسبب اخراج شدنش از این بازی معرفی کرده است.

به گزارش نشریه مارکا پیکه پس از پیروزی بارسلونا در ال‌کلاسیکو آخرین کری‌ را برای رئالی‌ها خوانده و به آنها گفته است: ما بهتر از رئال مادرید هستیم، برتری ما نسبت به رئال مادرید بی‌نهایت است.

با توجه با هم امتیاز شدن بارسلونا و رئال مادرید و البته برتری بارسلونا نسبت به رقیب مادریدی در نتایج بازی‌های رودررو، همه نگاه‌ها به بازی معوقه رئال مادرید در خانه سلتاویگو دوخته شده، دیداری که پیروزی کهکشانی‌ها در آن می‌تواند قهرمانی‌شان را قطعی کند البته این در صورتی است که هر دو تیم مطابق انتظار 5 بازی باقیمانده‌شان در این فصل را ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید