اتفاق بزرگ در انتظار باشگاه سرخابی ها

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از انتخابات ریاست جمهوری وارد مرحله ای مهم از دوران حیات خود خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالیکه این روزها در محافل مختلف رایزنی هایی برای انتخاب اعضای جدید هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می شود و حتی برخی نام ها ه بعنوان گزینه های مورد نظر برای مدیریت در این دو مجموعه بر زبان می آیند، از راهروهای وزارت ورزش و جوانان خبرهای دیگری به گوش می رسد که داستان این دو باشگاه را بطور کلی تغییر می دهد.

وزارت ورزش و جوانان پس از روی کار آمدن مسعود سلطانی فر به جای محمود گودرزی، برای دو باشگاه بزرگ پایتخت نقشه های ویژه ای را طراحی کرده اما سیاست این وزارت حرکت با چراغ خاموش بوده و به همین دلیل تا امروز بصورت واضح بحث مدیریتی این باشگاهها را مطرح نکرده اند.
آخرین برنامه ای که وزارت ورزش و جوانان برای استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته و حتی جلسات پشت درهای بسته ای را در همین راستا نیز برگزار کرده اند، واگذاری کامل آنها به بخش خصوصی است.
محمدرضا داورزنی طی دو ماه اخیر جلساتی مهم را با افراد مختلف در همین زمینه برگزار کرده است و با توجه به اینکه وزارت دیگر قصد اداره استقلال و پرسپولیس را ندارد، پس از انتخابات ریاست جمهوری این موضوع رسانه ای خواهد شد تا فعالیت های وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری این دو مجموعه به بخش خصوصی از حالت حرکت با چراغ خاموش خارج شود.
هفته گذشته نیز نشست هایی در وزارت ورزش و جوانان در این راستا برگزار شد و مدیران ورزش و جوانان بار دیگر تاکید کردند که تنها راه نجات استقلال و پرسپولیس این است که قبل از تعیین هیات مدیره و مدیرعامل جدید، تکلیف مالکیت آنها مشخص شود و به بخش خصوصی واگذار شوند.
این اتفاق که اینبار بر خلاف دفعات قبل جدی است می تواند مهمترین اتفاق فوتبالی ایران در سال جاری باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید