اردوی آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال برای مسابقات جهانی

مرحله سوم اردوی آمادگی تیم بسکتبال باویلچر زیر ۲۳ سال با حضور ۱۲بازیکن تشکیل می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حبیب خمجانی رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با اعلام این خبر گفت: این اردو برای حضور موفق تیم بسکتبال باویلچر زیر 23 سال در مسابقات جهانی کانادا انجام می شود که 12 نفر تمرینات‌شان را زیر نظر حسن پالار، سرمربی و مسعود فلاح، مربی تیم ملی انجام می دهند.

خمجانی افزود: محمدحسن سیاری، مجتبی کمالی، پیمان میزان، مهدی مظلوم، رضا عیوضی، مهدی ماندگاری، علی کریمی، همایون عسگری، مهدی عباسی، امیر رضا احمدی، مهدی موسوی و حسنعلی کعبی، 12 بازیکن دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی انجام می دهند.

وی با بیان این مطلب که تیم زیر 23 سال شرایط خوبی برای حضور در مسابقات جام جهانی دارد، اظهار داشت: رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان، خرداد ماه سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می‌شود و تیم ایران با کسب عنوان قهرمانی از رقابتهای انتخابی منطقه آسیا و اقیانوسیه، سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورد که این امر نشان دهنده شرایط خوب ملی پوشان است و اگر عملکرد خوبی را داشته باشند می توانند نتایج خوبی در این رقابتها کسب کنند.

خمجانی در خصوص رقبای ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: مسابقات جهانی در دو گروه برگزار می شود و تیم ایران رقبایی از کشورهای ترکیه، برزیل، استرالیا، کانادا و ایتالیا دارد. ملی پوشان جوان کشورمان باید تلاش کنند از گروه خود صعود کرده و در میان 8 تیم برتر مسابقه دهند. ایتالیا و کانادا تیم های خوبی هستند، استرالیا و ژاپن را نیز شکست داده ایم. ژاپن تیم یکدست و سرعتی است و ترکیه هم تیم خوبی دارد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر هدف ایران را در مسابقات قهرمانی جهان کسب بهترین نتیجه و قرار گرفتن بر سکو دانست و ادامه داد: تیم کشورمان مربی و شرایط خوبی دارد و اگر تمرینات به طور منظم انجام شود نتیجه خوبی در این مسابقات به دست خواهیم آورد. هدف ایران کسب بهترین نتیجه و قرار گرفتن بر سکو است.

رقابت‌های قهرمانی جهان از 18 تا 26 خردادماه در دو گروه شش تیمی و در تورنتو کانادا برگزار می شود.

ایران در گروه اول این مسابقات در نخستین بازی خود روز هشتم ژوئن (18 خردادماه) به مصاف تیم استرالیا می رود.

گروه دوم رقابت‌ها هم شامل تیم های بریتانیا، ژاپن، آمریکا، فرانسه، آفریقای جنوبی و آلمان می شود.

برنامه مسابقات به شرح زیر است:

ایران – استرالیا،  روز پنج شنبه 18 خردادماه (ساعت 8 به وقت محلی)

ایران – ترکیه، روز جمعه 19 خردادماه (ساعت 20 به وقت محلی)

ایران – کانادا، روز شنبه 20 خردادماه (ساعت 18 به وقت محلی)

ایران – برزیل، روز یکشنبه 21 خردادماه (ساعت 20 به وقت محلی)

ایران – ایتالیا، روز دوشنبه 22 خردادماه (ساعت 10 به وقت محلی)

در هر روز شش بازی از ساعت 8 تا 20 انجام می شود و تیم ها در روز سه شنبه 23 خردادماه استراحت خواهند داشت تا آماده مرحله دوم مسابقات در روز چهارشنبه 24 خردادماه شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید