به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی22 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه«مارکا» چاپ اسپانیا مانند همه روزنامه‌ها و جراید دنیا از رقابت امشب رئال مادرید و بارسلونا به عنوان جدال سرنوشت فصل جاری لالیگا نام برد. رئال مادرید در صورت برتری در این جدال خانگی تقریبا از قهرمانی در لالیگا مطمئن می‌شود. حضور نادال در فینال رقابت‌های تنیس مونت‌کارلو، نوید بازگشت این تنیسور افسانه‌ای به روزهای پرافتخارش را می‌‍دهد و روزنامه اسپانیایی در پایین جلد به این ماجرا پرداخته است.

 

مارکا

مارکا

 

روزنامه «آس» جلد عجیب و غریب و جالبی بست. این روزنامه کل صفحه اول را سیاه کرد و بدون به کار بردن عکسی، تنها تیتر «ال‌کلاسیکوی ناپدیده شده» را روی جلد برد. رئال مادرید 3 امتیاز بیش‌تر و یک بازی کم‌تر از بارسلونا دارد و اگر موفق به برتری مقابل بارسلونا شود در واقع کار را تمام می‌کند.بارسلونا هم اگر ببرد، اختلاف را از بین می‌برد و باید امیدوار باشد رئال مادرید در بازی عقب‌افتاده ببازد.

 

آس

آس

 

 روزنامه اسپورت کاتالونیا، یکی از مشهورترین عکس‌های موجود از قرار گرفتن مسی و رونالدو کنار هم را روی جلد برد و تیتر «فینال لالیگا» را برای جلد برگزید. فرجام‌خواهی نیمار برای بخشش محرومیت 3 جلسه‌ای نتیجه نداد و او باید بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا را از روی سکوها به تماشا بنشیند. در بخشی دیگر به حضور نادال، تنیسور مشهور اسپانیایی در بازی نهایی مسترز موناکو پرداخته شده است.

روزنامه «ال‌موندودپورتیوو» هم چاره‌ای غیر از پرداختن به ال‎‌کلاسیکوی رئال مادرید و بارسلونا نداشت. این روزنامه در اشاره به بخشیدن نشدن محرومیت نیمار نوشت که «با یا بدون نیمار، بارسلونا برای برتری در این باز ی و زنده نگه داشتن امید قهرمانی در لالیگا به میدان می‌رود» در بخشی دیگر  به یک بازی تنیس ویژه برای اسپانیایی‌ها اشاره شده است؛ جایی که راموس و نادال فینال مسترز مونت‌کارلو را انجام خواهند داد.

 روزنامه گاتزتادلواسپورت، مرگ «اسکارپونی» دوچرخه‌سوار ایتالیایی در جریان یکی از تمرینات را به عنوان تیتر اصلی جلد خودش برجسته کرد. به بازی تاریخی فیورنتینا و اینترمیلان پرداخته شد. اینتر 5 بر 4 شکست خورد تا امید خود به حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به طور کامل از دست بدهد. این بازی همراه 3 بازی دیگر 9 گله، پرگل‌ترین بازی تاریخ سری A نام گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید