سرمربی الهلال گزینه هدایت تیم ملی آرژانتین

سرمربی موفق الهلالی ها بعد از این که موفق شد به شش سال ناکامی باشگاه سعودی به قهرمانی در لیگ این کشور پایان دهد نامش به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت آلبی سلسته مطرح شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رامون دیاز مربی سرشناس آرژانتینی موفق شد بعد از شش سال بار دیگر عنوان قهرمانی عربستان را برای الهلالی ها به ارمغان آورده و این تیم را دو هفته زودتر به این عنوان برساند. نتیجه ای که بیشتر از همیشه نام او را در صدر اخبار رسانه ها قرار داده تا جایی که یکی از روزنامه های آرژانتینی مدعی شد دیاز یکی از کاندیداهای اصلی هدایت تیم ملی این کشور شده است.

روزنامه Anvobaa چاپ بوینس آیرس دیروز در صفحه ورزشی خود بعد از انتشار خبر تماس رئیس فدراسیون فوتبال این کشور و همچنین مارادونا با سرمربی الهلال و تبریک قهرمانی این مربی در عربستان، مدعی شد نام رامون دیاز در فهرست چهار نفر نهایی فدراسیون فوتبال آرژانتین برای هدایت آلبی سلسته قرار گرفته و به همین خاطر گفتگوهای مقدماتی انجام شده است.

در واکنش به این اخبار رامون دیاز در مصاحبه ای با روزنامه عکاظ عربستان با بیان این که از حضور در الهلال رضایت کامل دارد به سئوالات پیرامون هدایت آرژانتین تنها با یک لبخند پاسخ داد و گفت:« در این خصوص حرفی ندارم و ترجیح می دهم تمام تمرکزم را روی بازی های باقی مانده الهلال بگذارم تا نتایج خوب مان را ادامه دهیم».

 

دیدگاه تان را بنویسید