دعوای سرپرست تراکتورسازی و محسن بنگر بالا گرفت!

سرپرست تیم تراکتورسازی از محسن بنگر خواست هر صحبتی دارد همین حالا بیان کند و چیزی را به آخر فصل موکول نکند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن بنگر بعد از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس موردغضب امیر قلعه نویی قرار گرفت و از حضور در تمرینات تیمش منع شد. چند روز بعد اما کمیته انضباطی تراکتور از بنگر خواست در تمرینات حاضر شود اما او از این کار امتناع کرد و کمیته انضباطی باشگاه نیز جریمه ای برایش در نظر گرفت.حالا چند روزی است بنگر تهدید به افشاگری در پایان فصل علیه تراکتورسازی و امیر قلعه نویی کرده است.

در واکنش به اظهارات بنگر مبنی بر اینکه بعد از فینال حذفی برخی حرف ها را می زند، ایوب ذوالفقاری، سرپرست تراکتورسازی حرف های تندی مطرح کرد.

ذوالفقاری گفت: «آقای بنگر اگر صحبتی دارد، همین الان انجام دهد و بگوید که ما فراخوان بازگشت به تمرین او را زدیم اما او نیامد و بیش از 3 ماه است که در تمرینات غیبت دارد. از همان زمان هم که غیبتش شروع شد، نامه اش را به سازمان لیگ زدیم و شکایت خود را در این باره انجام دادیم.»

وی ادامه داد: «به سازمان لیگ هم اعلام کرد که بنگر باید دریافتی هایش از تراکتورسازی را پس بدهد، چون به تمرینات نیامده و باید پاسخگو باشد.»

سرپرست تراکتورسازی در پایان افزود: «بازیکنی که 10 دقیقه بعد از بازی با پرسپولیس همه اتفاقات رختکن تیم را به رسانه ها داده، دیگر چه حرفی برای گفتن دارد؟ مگر چیز اضافه ای هم مانده است؟ خواهش می کنم اگر مساله ای هست، هرچه زودتر بگوید. شاید ایراد از ما بوده که بازیکن اخراجی و 38 ساله حریف را جذب کردیم تا آبرویش حفظ شود و جالب اینکه حدود 800 میلیون تومان با او قرارداد بستیم.»

دیدگاه تان را بنویسید