پورموسوی: بد شروع کردیم، اما به بازی مسلط شدیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: حس مسئولیت‌پذیری بازیکنانم اوج گرفت و آنها اعلام کردند که به عشق مردم بازی خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید اکبر پورموسوی پس از برتری شاگردانش مقابل فولاد در هفته بیست و  هشتم لیگ برتر اظهار داشت: به فوتبال خوزستان تبریک می‌گویم که این دربی زیبا برگزار شد. یک فوتبال جوانمردانه برگزار شد و به سعداوی و تیمش تبریک می‌گویم. این تیم برای دلش بازی می‌کند.

وی افزود: ما بازی را بد شروع کردیم، اما در ادامه مسلط شدیم و دو گل به ثمر رساندیم. انتظارم از بازیکنان نیز همین بود که کم اشتباه و مسلط باشیم، چرا که تجربه آسیایی داریم. بعد از گل دوم، تمرکز تیم از دست رفت، اما با تعویض‌های زیاد به گل سوم رسیدیم. خوشبختانه امروز به سه امتیاز خوب دست یافتیم و بابت این مسئله به هواداران و فوتبال خوزستان تبریک می‌گویم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره مشکلات این تیم گفت: ما تمرینات را تعطیل کردیم، اما هیچکسی سمت ما نیامد تا شرایط را بررسی کند. با این وجود حس مسئولیت بازیکنان اوج گرفت و بزرگان تیم نیز جلسه‌ای برگزار و اعلام کردند که به عشق مردم بازی خواهند کرد. خواهش من از بانک ملی این است که به کمک و حمایت از تیم ما بیایند. بازی‌های ما در لیگ تقریباً تمام شده، اما در آسیا همچنان به میدان می‌رویم و به حمایت و کمک آنها نیاز داریم تا بتوانیم تیم را به لحاظ روحی و روانی در سطح ایده‌آل نگه داریم و از گروه خود صعود کنیم.

پورموسوی درباره عملکرد آرش افشین و اینکه هنوز نتوانسته نزده و انتظارات را برآورده نکرده است، گفت: ما به دنبال کار گروهی در تیم هستیم. آرش در چند روز گذشته تمرین نکرد، اما به خاطر احساس مسئولیتی که داشت، امروز خواست که بازی کند و باید از تلاش او تقدیر کرد.

وی در باره رویارویی با الفتح عربستان عنوان کرد: هنوز بلیت رفت و برگشت‌مان قطعی نشده و رفتنمان صد درصد نیست. من در فشار بوده و ناراحت هستم و انتظار دارم که به تیم کمک شود. هیچ درخواست شخصی ندارم و فقط تیم را در نظر می‌گیرم. افتخار می‌کنم که این بازیکنان قابل حمایت هستند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان گفت:  من همچنین باید هیئت فوتبال خوزستان تشکر کنم که زمین تمرین را بدون آنکه پولی بگیرند، در اختیار ما می گذارد. به هر حال امشب به استانداری بروم تا از استاندار تشکر کنم. او قرار است 2 میلیون تومان به بازیکنان پاداش بدهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید