مورینیو: برای تساوی بدون گل بازی نمی‌کنیم

ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی با اندرلخت عنوان کرد تیمش به حداقل نتیجه برای صعود فکر نخواهد کرد و با قدرت برابر اندرلخت به میدان می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، منچستریونایتد فردا شب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه در حالی به مصاف اندرلخت می‌رود که در بازی رفت برابر این تیم به تساوی یک بر یک رسید.

ژوزه مورینیو در نشست خبری خود پیش از بازی با اندرلخت گفت: می‌دانم که حتی با تساوی بدون گل هم به مرحله بعد راه خواهیم یافت ولی قصد نداریم که این کار را انجام دهیم. درست است که رکورد ما در خانه در لیگ برتر چندان خوب نبوده ولی تمام بازی‌های خودمان را در لیگ اروپا در اولدترافورد پیروز شده‌ایم. اندرلخت به خوبی می‌داند که برای صعود باید گل بزند و به همین خاطر با قدرت به میدان خواهیم رفت و به تساوی بدون گل فکر نمی‌کنیم.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره مهاجمان تیمش نیز به اظهار نظر پرداخت و گفت: وضعیت وین رونی نسبت به هفته‌های اخیر خیلی بهتر شده است و او احتمال دارد برابر اندرلخت روی نیمکت ذخیره‌ها قرار گیرد و جزو بازیکنانی باشد که شانس بازی داشته باشند. درباره مارسیال نیز باید بگویم که انتظار بیشتری از او دارم و دوست دارم که او توانایی‌های خودش را در ترکیب تیم نشان دهد.

یونایتد تنها نماینده انگلیس در رقابت‌های اروپایی است که باید در مرحله یک چهارم نهایی برابر اندرلخت به میدان برود و در صورت صعود به مرحله بعد، جمعه حریف بعدی خودش را در مرحله نیمه نهایی خواهد شناخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید