به گزارش جی پلاس، روزنامه‌های ورزشی خارجی 19 آپریل به مسائل مختلف ورزشی به  خصوص فوتبال اختصاص دارد.

روزنامه مارکا با انتشار عکسی  از خوشحالی پس از گل بازیکنان رئال مادرید و اتلتیکومادرید از صعود هر 2 تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تجلیل کرد و تیتر«مادرید به اروپا فرستاده شد»  را به افتخار این 2 اتفاق خوب برای هواداران 2 تیم روی جلد رفت. «ماموریت غیرممکن 2» هم تیتری است که جدال امشب بارسلونا مقابل یوونتوس را معرفی می‌کند. تیم کاتالونیایی امشب برای دومین بازگشت بزرگ فصل حسابی انگیزه دارد.

 

مارکا

مارکا

 

 روزنامه «آس» از کریس رونالدو به عنوان قاتل بایرن‌مونیخ نام برد و شادی خودش بابت صعود رئال به نیمه‌نهایی را با انتشار عکسی از خوشحالی تیمی سفیدپوشان به نمایش گذاشت. در بخش دیگری از جلد تساوی منجر به صعود اتلتیکومادرید مقابل لسترسیتی مورد اشاره قرار گرفته است؛ آنچه باعث شد اتلتیکو برای دومین بار در 3 سال اخیر به جمع 4 تیم برتر معتبرترین جام باشگاهی اروپا بپیوندد.

 

آس

آس

 

 

روزنامه «ال‌موندودپورتیوو» تیتر «بازگشت 2» را  کنار تصاویری از شادی بازیکنان بارسلونا در رختکن به تصویر کشیده  و از بارسلونا خواسته با قدرت نتیجه بازی رفت را جبران کند.لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی گفته تیمش برای هر اتفاقی آماده است و با نهایت توان برای جبران شکست 3 بر صفر و ادامه حضور در لیگ قهرمانان تلاش خواهد کرد. او امکان یک معجزه دیگر را هم کم نمی‌داند.

 

ال موندو

ال موندو

 

 روزنامه گاتزتادلواسپورت چاره‌ای غیر از رفتن به استقبال بازی یوونتوس و بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشت. تیتر «شب غول‌ها» کنار نمای زیبایی از ورزشگاه نوکمپ و بوفون، دیبالا و ایگواین به نمایش درآمده است. در بخشی دیگر درخشش و هت‌تریک رونالدو در بازی برگشت یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن روی جلد این روزنامه مورد ستایش قرار گرفته است.

 

گاتزتا

گاتزتا

 

 

 جلد اکیپ مطابق انتظار به بازی برگشت امشب بوروسیادورتموند مقابل موناکو اختصاص دارد؛ آن هم با تیتر «سرشار از افتخار» که در واقع اشاره‌ای است به تلاش فراوان دورتموند برای جبران شکست 3 بر 2 در بازی خانگی دور رفت و آمادگی کامل موناکو برای برپایی جشن اولین صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2004 تا به حال. در بخشی دیگر به برتری 3 بر 2 پاری‌سن‌ژرمن مقابل متز اشاره شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید